eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznaństarszy referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy referent

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kuratorium Oświaty w Poznaniu

Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw współdziałania z JST w Wydziale Wspierania Edukacji; WOA.210.31.2024

61-716 Poznań Kościuszki 93

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Zadanie 1:
  • Inspirowanie, intensyfikowanie w szkołach procesów służących poprawie oraz doskonaleniu ich pracy ukierunkowanych na rozwój uczniów, w tym upowszechnianie dobrych praktyk i promowanie osiągnięć uczniów na obszarze województwa. Współdziałanie z właściwymi organami i organizacjami i podmiotami w sprawach dotyczących rozwoju dzieci i młodzieży, w tym edukacji artystycznej i zdrowotnej.
  • Zadanie 2:
  • Współdziałanie z organami JST w tworzeniu, realizowaniu odpowiednio regionalnej i lokalnej polityki oświatowej, zgodnych z polityką oświatową państwa.
  • Zadanie 3:
  • Współpraca z OKE w Poznaniu w zakresie obserwacji egzaminów zewnętrznych, analizy wyników egzaminów oraz wykorzystania tych wyników do oceny jakości kształcenia w województwie a także proponowania kuratorowi kierunków działań doskonalących jakość kształcenia.
  • Zadanie 4:
  • Prowadzenie zadań Regionalnego Punktu Informacyjnego Fundacji Rozwoju Edukacji.
  • Zadanie 5:
  • Pozyskiwanie i opracowanie informacji dotyczących wydarzeń oświatowych oraz przedsięwzięć edukacyjnych realizowanych przez szkoły i placówki województwa (współpraca z wydziałami oraz delegaturami Kuratorium).
  • Zadanie 6:
  • Współpraca w realizacji zadań dotyczący projektu Szkoła Promująca Zdrowie w zakresie przyznawania Wojewódzkich i Krajowych Certyfikatów Szkół Promujących Zdrowie.


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych

  • Zadania wykonywane w siedzibie urzędu

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę

  • Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych

  • Stanowisko pracy znajduje się na trzecim piętrze budynku biurowego

  • Budynek wyposażony jest w windy osobowe i jest przystosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • Umożliwiamy składanie dokumentów również w formie elektronicznej:
    - dokumenty można składać za pośrednictwem platformy ePUAP
    - link do strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal
    adres skrzynki ePUAP Kuratorium Oświaty w Poznaniu: /ko_poznan/SkrytkaESP
    - Dołączone oświadczenia oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisz elektronicznie (podpis
    zaufany lub podpis kwalifikowany)

  • Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością

  • Oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty te
    podlegają komisyjnemu zniszczeniu

  • Oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej,
    zostaną zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w obszarze oświaty lub w administracji;


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej w zakresie realizacji zadań oświatowych oraz organizacji służby cywilnej i obowiązków pracowników służby cywilnej
  • Znajomość prawa oświatowego i administracyjnego
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Umiejętność prowadzenia polityki informacyjnej Urzędu
  • Umiejętność pracy z narzędziami informatycznymi
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
  • Kreatywność


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-20
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    ul. Kościuszki 93
    61-716 Poznań
    pok. 339 - budynek B - Kancelaria

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy laborant Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA referent prawny

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-10

    do końca oferty: 56 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

    Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...

    Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.