Kto szuka:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Stanowisko:
Starszy inspektor
Numer referencyjny:
150730
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca na tym stanowisku wykonywana jest od maja do października na terenie nadmorskiego ośrodka socjalnego GDDKiA w Sianożętach (województwo zachodniopomorskie). Przez pozostałą część roku praca na tym stanowisku wykonywana jest w Poznaniu (województwo wielkopolskie).
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy w Poznaniu:
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej (praca z dokumentami, obsługa komputera, obsługa standardowych urządzeń biurowych),
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie),
- stanowisko pracy znajduje się na 4 pietrze,
- praca wymaga przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach, w których zlokalizowany jest urząd oraz poza nim,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo,
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy w Sianożętach:
- praca administracyjno-biurowa w recepcji na wysokim parterze (brak wind, podjazdów i pomieszczeń sanitarnych dla osób niepełnosprawnych ruchowo) z wykorzstaniem komputera i urządzeń biurowych,
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorze ekranowym (powyżej 4 godzin dziennie),
- praca wymaga przemieszczania się po terenie ośrodka socjalnego GDDKiA (teren o zróżnicowanej nawierzchni: chodniki, trawniki, schody),
- na terenie obiektu brak wind i podjazdów dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wymaga prowadzenia auta służbowego, które nie jest przystosowane do osób niepełnosprawnych ruchowo,
- obsługa osób wypoczywających w ośrodku socjalnym związana jest z intensywnym całodziennym kontaktem z ludźmi (praca w recepcji, wydawanie kluczy, wypożyczanie sprzętu sportowego oraz wyposażenia plażowego, reagowanie na awarie, problemy, prośby itp).
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca biurowa,
- praca w terenie
- krajowe wyjazdy służbowe
- kontakty zewnętrzne kilka razy w tygodniu z różnymi firmami usługowymi i serwisowymi w celu wykonywania różnego rodzaju usług oraz z hurtowniami i sklepami w celu zaopatrzenia Ośrodka.
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie
Zakres zadań
- Prowadzi zadania związane z działalnością Obiektu Socjalnego, m.in. rejestracja i rozpatrywanie wniosków, wystawianie skierowań, przyjmowanie do ośrodka wczasowiczów, pobieranie opłat klimatycznych, opracowywanie i aktualizacja instrukcji i regulaminów. Dokonuje zakupów, w celu prawidłowego funkcjonowania Ośrodka.
- Nadzoruje firmy świadczące usługi remontowe, sprzątania, konserwatorskie i firmę obsługującą kawiarenkę, w celu spełnienia wymogów koniecznych do funkcjonowania Ośrodka.
- Współpracuje przy prowadzeniu ewidencji środków trwałych będących na wyposażeniu Ośrodka, zgłasza zmiany pomieszczeń i składników przeznaczonych do likwidacji, w celu racjonalnego gospodarowania majątkiem Oddziału.
- Przygotowuje wnioski oraz dokumenty dla zamówień publicznych zgodnie z wymogami ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie spraw Ośrodka, w celu zapewnienia właściwego poziomu funkcjonowania Wydziału.
- Współpracuje z obsługą administracyjną Oddziału w celu prawidłowego funkcjonowania, należytego i terminowego wykonywania zadań.
- Rozlicza dokument finansowe dot. zakupów dla Ośrodka w celu zapewnienia przestrzegania przepisów.
- Bierze udział w planowaniu i koordynowaniu prac remontowych oraz przeglądów w Ośrodku, w celu zapewnienia działania zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami w tym zakresie.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Prawo jazdy kat. B
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office, a w szczególności programów Excel i Word, umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- Kompetencje: wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie w zakresie prawa zamówień publicznych
- Język obcy: angielski, poziom podstawowy ( A2)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »