Kto szuka:
Grupa Outworking
Stanowisko:
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odpowiadanie na zapytania klientów
- Sprzedaż produktów
- Obsługa reklamacji
- Wystawianie faktur oraz przygotowanie umów
- Raportowanie
- Dbałość o wysoką jakość obsługi klienta
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie średnie / wyższe.
- Znajomość pakietu Office
Firma oferuje:
- Umowę zlecenie
- Możliwość skorzystania z opieki zdrowotnej PZU
- Kartę Multisport
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
ZUS przypomina, że nie każdy lekarz ma prawo wystawić zwolnienie chorobowe. Aby mieć takie uprawnienie, powinien zawnioskować o to do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Chęć poprawy własnej sytuacji ekonomicznej jest głównym powodem, dla którego pracownicy szukają dodatkowego zarobku poza miejscem stałego zatrudnienia. Według różnych danych sytuacja ta dotyczy nawet 30-40 proc. osób obecnych na rynku ...
Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...
Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...
Polska uplasowała się na 9. miejscu na świecie w rankingu największych podwyżek płacy minimalnej, ze wzrostem o 18,9% rok do roku - wynika z analizy Picodi Polska.