Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Profesjonalna obsługa klientów francuskojęzycznych (telefoniczna i mailowa),
- Udzielanie informacji o produktach, dostępności i promocjach,
- Wsparcie w zakresie funkcjonowania sklepu internetowego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Bardzo dobrej znajomości języka francuskiego (warunek konieczny),
- Swobody w kontaktach z klientami,
- Znajomości pakietu MS Office i sprawnego poruszania się w środowisku komputerowym,
- Umiejętności pracy zespołowej i wysokiej kultury osobistej.
Mile widziane:
- Znajomość dodatkowych języków obcych (np. niemiecki, włoski, hiszpański, niderlandzki, portugalski),
- Doświadczenie w pracy z klientem.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Pracę w nowoczesnym środowisku z możliwością pracy zdalnej po wdrożeniu,
- Rozbudowany system szkoleń sprzedażowych, produktowych i językowych,
- Możliwości rozwoju zawodowego – poziomego i pionowego,
- Atrakcyjne benefity pozapłacowe (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki pracownicze, platforma kafeteryjna).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »