Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta korporacyjnego (bankowość)
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa posprzedażowa klientów bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej
- Prowadzenie spraw związanych z rachunkami, produktami i transakcyjnością
- Pozyskiwanie dokumentów oraz informacji od klientów do realizacji zadań
- Realizacja czynności reklamacyjnych
- Sporządzanie dokumentów, takich jak opinie i zaświadczenia na życzenie klientów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z klientem lub w sektorze bankowości
- Swobodna komunikacja w języku angielskim oraz czeskim i/lub słowackim
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe lub studia na kierunku bankowość/finanse)
- Umiejętność pracy zespołowej i efektywne działanie pod presją czasu
- Doskonała organizacja pracy, komunikatywność i samodzielność
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Konkurencyjne wynagrodzenie podstawowe plus system premiowy
- Pakiet szkoleń wprowadzających oraz rozwojowych (stacjonarnych i on-line)
- Możliwość awansu i rozwoju zawodowego w strukturach banku
- Pakiet benefitów (karta sportowa, ubezpieczenie zdrowotne, opieka medyczna i stomatologiczna, programy emerytalne, dofinansowanie opieki nad dziećmi, dofinansowanie wakacji i wiele innych)
- Przyjazne środowisko pracy i wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »