Kto szuka:
ICH POLAND SP. Z O.O.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat)
- Koordynowanie zleceń serwisowych (naprawy, czyszczenie mieszalników do farb)
- Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi
- Monitorowanie satysfakcji klientów i proponowanie usprawnień
- Przygotowywanie raportów oraz analizowanie potrzeb klientów
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację
- Doświadczenie w obsłudze klienta (doświadczenie w środowisku międzynarodowym mile widziane)
- Znajomość programów komputerowych, w szczególności Excel
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz dbałość o szczegóły
- Zainteresowanie techniką lub majsterkowaniem będzie dodatkowym atutem
Firma oferuje:
- Pracę w miłej atmosferze w zgranym zespole
- Szkolenia zagraniczne u producentów maszyn
- Dofinansowanie do Kart Multisport i pakietu medycznego
- Grupa ubezpieczeniowa na życie
- Możliwość rozwoju zawodowego i stabilne zatrudnienie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »