Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Prowadzenie ewidencji wyposażenia i dokumentacji środowiskowej
- Rozliczanie faktur związanych z utrzymaniem obiektów (w tym mediów)
- Organizowanie bieżącej administracji placówek i zaopatrzenia
- Współpraca z jednostkami wewnętrznymi i podmiotami zewnętrznymi
- Wsparcie w obsłudze floty samochodowej i raportowaniu ESG
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie
- Dobra znajomość MS Excel
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra organizacja pracy i nastawienie na współpracę
- Doświadczenie w administracji lub zarządzaniu nieruchomościami
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę na pełen etat w stabilnej instytucji finansowej
- Możliwość zdobycia doświadczenia pod okiem specjalistów
- Karta MultiSport dla Ciebie i bliskich
- Prywatna opieka medyczna na preferencyjnych warunkach
- Nauka języków obcych w ramach firmowego programu
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »