Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
referent prawno-administracyjny
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
Wielkopolski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
referent prawno-administracyjny w Wydziale Nauczycieli i Sieci Szkół: WOA.210.24.2024
61-716 Poznań Kościuszki 93
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Zadanie 1.
- Prowadzi postępowania administracyjne dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy nauczyciela dyplomowanego.
- Zadanie 2.
- Prowadzi sprawy w zakresie kwalifikacji zawodowych nauczycieli.
- Zadanie 3.
- Prowadzi sprawy w zakresie wyrażania zgody przez Wielkopolskiego Kuratora Oświaty na zatrudnienie w szkołach/placówkach nauczycieli niemających wymaganych kwalifikacji do zajmowania danego stanowiska oraz osób niebędących nauczycielami do realizacji zadań edukacyjnych.
- Zadanie 4.
- Prowadzi postępowania odwoławcze od decyzji organów i osób prowadzących szkoły/placówki w sprawie odmowy nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego.
- Zadanie 5.
- Prowadzi postępowania nadzorcze, o których mowa w art. 9h ustawy Karta Nauczyciela oraz postępowania nadzwyczajne, o których mowa w rozdziale 13 KPA.
- Zadanie 6.
- Prowadzi sprawy dotyczące wykonywania zadań organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów KPA w stosunku do organów jednostek samorządu terytorialnego w sprawach szkół/placówek publicznych, zakładanych i prowadzonych przez osoby prawne inne niż j.s.t. oraz osoby fizyczne, a także szkół i placówek niepublicznych.
- Zadanie 7.
- Pełni funkcję przewodniczącego komisji kwalifikacyjnej w postępowaniu na stopień nauczyciela dyplomowanego.
- Zadanie 8.
- Bierze udział w kontroli wypoczynku.
- Zadanie 9.
- Wykonuje inne zadania zlecone przez WKO lub Dyrektora WNS nieuwzględnione w wykazie zadań realizowanych na stanowisku pracy, związane z działalnością KO.
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- Zadania wykonywane w siedzibie
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjnobiurowych
- Stanowisko pracy znajduje się na III piętrze budynku biurowego
- Budynek wyposażony jest w windy osobowe i przystosowany jest dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Umożliwiamy składanie dokumentów również w formie elektronicznej:
- dokumenty można składać za pośrednictwem platformy ePUAP
- link do strony: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- adres skrzynki ePUAP Kuratorium Oświaty w Poznaniu: /ko_poznan/SkrytkaESP
- dołączone oświadczenia oraz kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisz elektronicznie (podpis zaufany lub podpis kwalifikowany) - Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnością
- Oferty kandydatów, z którymi nie można nawiązać stosunku pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej
możliwe są do odebrania w ciągu 1 miesiąca od dnia opublikowania wyniku naboru. Po tym terminie oferty komisyjnie zniszczymy - Oferty kandydatów, z którymi można nawiązać stosunek pracy na podstawie art. 33 ustawy o służbie cywilnej, komisyjnie niszczymy po upływie 3 miesięcy od dnia objęcia stanowiska przez wybranego kandydata
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku administracja lub prawo
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów prawa oświatowego oraz kodeksu postępowania administracyjnego i innych w zakresie realizowanych zadań
- Zdolności analityczne oraz umiejętność interpretowania i korelowania przepisów prawa
- Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz służby cywilnej
- Biegła znajomość pakietu biurowego Ms Office i systemu informacji prawnej LEX
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Umiejętność współpracy w zespole, komunikatywność
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej
- Umiejętność pracy pod presją czasu, w pokoju wieloosobowym.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- List motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-11
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty w Poznaniu
ul. Kościuszki 93
61-716 Poznań
pok. 339 - budynek B - Kancelaria
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »