eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznań › referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw czynności analitycznych i sprawdzających w Czwartym Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających (SKA4) w Urzędzie Skarbowym Poznań-Wilda

61-501 Poznań ul. Dolna Wilda 80A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Pozyskuje i analizuje informacje mogące mieć wpływ na powstanie obowiązku podatkowego (w tym o wydatkach i wartości mienia zgromadzonego przez podatnika), skutkujące typowaniem podmiotów do kontroli, czynności sprawdzających i postępowań podatkowych w celu stwierdzenia prawidłowego i terminowego wywiązywania się podatników i płatników z obowiązków podatkowych.
  • Dokonuje czynności sprawdzających w celu weryfikacji terminowości i prawidłowości rozliczeń podatkowych przez podatników i płatników oraz bada zasadność zwrotu i nadpłaty podatku, w celu niedopuszczenia do nieuzasadnionego pobrania środków budżetowych.
  • Przetwarza dokumenty zewnętrzne i wewnętrzne w systemach informatycznych Urzędu, w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych oraz zapewnienia realizacji zadań własnej komórki i innych komórek organizacyjnych.
  • Wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku.
  • Orzeka w zakresie kar porządkowych.
  • Wykonuje inne czynności z zakresu zadań urzędu powierzonych przez bezpośredniego przełożonego lub kierownictwo urzędu.


Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,

  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),

  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,

  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca w porze dziennej,

  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,

  • zagrożenie korupcją


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • nowoczesny budynek wielokondygnacyjny klasy A,

  • przystosowany dla osób niepełnosprawnych: winda, toaleta, miejsce parkingowe,

  • obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,

  • w budynku korytarze są pozbawione progów, umożliwiając swobodne poruszanie się po nich osobom na wózku inwalidzkim.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

WAŻNA INFORMACJA – Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami poinformuj nas o tym  


APLIKUJ ONLINE


Zachęcamy do aplikowania przez formularz elektroniczny


(przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).



  • Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie. Pamiętaj  o uzupełnieniu oferty w terminie.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub za pomocą wskazanych danych do kontaktu – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych,

  • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.

  • Wynik naboru opublikujemy w BIP KPRM i BIP IAS Poznań,

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia wybranego kandydata.

  • Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów takich należą m.in. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk.


W przypadku składania oferty w formie papierowej:



  • Wymagane oświadczenia muszą być opatrzone Twoim własnoręcznym podpisem,

  • Skorzystaj ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: https://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-wpoznaniu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Dokładność i systematyczność,
  • Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Odporność na stres,
  • Przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    na adres:
    Izba Administracji
    Skarbowej w Poznaniu
    ul. Dolna Wilda 80A,
    61-501 Poznań
    przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej
    lub
    złóż aplikacje osobiście w siedzibie Izby pod wskazany wyżej adresem,
    lub
    prześlij aplikacje drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP.


    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-06-26

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    • GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

      GUS: średnia krajowa w X 2023 wyższa o 12,8% r/r

      Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,8% wyższe r/r i wyniosło 7544,98 zł brutto. Względem września 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było ...

    • Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

      Dochód rozporządzalny jako wskaźnik poziomu życia w Polsce i UE

      Powszechnie przyjęło się, że jedną z najważniejszych miar dobrobytu mieszkańców danego kraju jest wysokość wynagrodzeń. Natomiast z punktu widzenia poziomu życia istotnie ważniejszy jest wskaźnik dochodu rozporządzalnego. Jest to ...

    • Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

      Praca w IT: jakie zarobki programisty w III kw. 2023?

      Pojawiły się najnowsze doniesienia o zarobkach, na które pracownicy IT mogli liczyć w minionym kwartale. Opracowanie zwraca również uwagę na dość ciekawe zjawisko, jakim jest wzrost liczby pracodawców oferujących pracę w IT, wskazując ...

    • Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

      Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

      Według raportu Smartscope "Dobrostan Psychiczny w Pracy" aż 2/3 Polaków może odczuwać symptomy wypalenia zawodowego. Przepracowanie, przewlekły stres czy quiet quitting to problemy, z którymi musimy sobie poradzić. W jaki sposób? Oto ...

    • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

      Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

      Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...