eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznańmłodszy specjalista

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

młodszy specjalista

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy specjalista do spraw zamówień publicznych w Dziale Zamówień Publicznych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

61-501 Poznań ul. Dolna Wilda 80A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Planuje, organizuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w tym postępowań: a) o wartości zamówienia, która nie obliguje do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, b) o wartości zamówienia, która obliguje do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych ale nie przekracza progów unijnych.
  • Bierze udział w pracach komisji przetargowych/zespołów do przygotowania i przeprowadzenia postępowania lub przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Współpracuje z Wnioskodawcami, o których mowa w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, w obszarze monitorowania realizacji umów w zakresie postanowień wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Sporządza w oparciu o ustalenia komisji przetargowej/zespołu dokumentację z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Weryfikuje w zakresie zgodności z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych wnioski o wszczęcie postępowania przez Wnioskodawców, o których mowa w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu.
  • Wykonuje zadania w ramach planowanych lub doraźnych kontroli resortowych, Najwyższej Izby Kontroli i innych uprawnionych jednostek kontrolnych, w zakresie przedmiotowym prowadzonych spraw.
  • Monitoruje terminowość wykonania planu postepowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Przygotowuje dane oraz opracowywania analiz i sprawozdań w zakresie prowadzonych spraw


Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,

  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),

  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,

  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca w porze dziennej,

  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami.

  • zagrożenie korupcją

  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • nowoczesny budynek wielokondygnacyjny klasy A,

  • budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych: winda, toaleta, miejsce parkingowe,

  • dostosowane podjazdy dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,

  • brak progów na korytarzach obiektu,

  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami - poinformuj nas o tym. 


APLIKUJ ONLINE


Zachęcamy do aplikowania przez formularz elektroniczny


(przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).



  • Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie. Pamiętaj  o uzupełnieniu oferty w terminie.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub za pomocą wskazanych danych do kontaktu – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych,

  • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.

  • Wynik naboru opublikujemy w BIP KPRM i BIP IAS Poznań,

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia wybranego kandydata.

  • Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów takich należą m.in. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk.


  • Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informujemy, że w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu Zarządzeniem Nr 93/2024 z dnia 24 września 2024 r. ustalił zasady wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa, postępowania z nimi oraz ochrony sygnalistów. 
    Zgodnie z wdrożonymi zasadami wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa, jeżeli  posiadasz informację, w tym uzasadnione podejrzenie dotyczące zaistniałego lub potencjalnego naruszenia prawa, do którego doszło lub prawdopodobnie dojdzie w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu w sprawach wymienionych w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, a także w zakresie:


    1.       zasad służby cywilnej;


    2.       zasad etyki członków korpusu służby cywilnej;


    3.       zasady etyki funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej;


    4.       mobbingu;


    5.       nierównego traktowania, w tym dyskryminacji;


    6.       molestowania lub molestowania seksualnego


    możesz dokonać zgłoszenia informacji sygnalnej.


    Zgłoszenia możesz dokonać do Koordynatora lub jego zastępcy w następujący sposób:


    1.       pocztą elektroniczną – wysyłając wiadomość na adres sygnalista.390000@mf.gov.pl;


    2.       osobiście – przekazując informację w formie ustnej lub papierowej bezpośrednio Koordynatorowi lub jego zastępcy wskazanemu w trybie § 4 ust. 1;


    3.       listownie – wysyłając informację pocztą na adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, z dopiskiem „Do rąk własnych Koordynatora ds. sygnalistów”.


    Zgłoszenie powinno zawierać:


    1.       informacje o rodzaju naruszenia prawa;


    2.       opis naruszenia prawa, w tym kiedy i gdzie naruszono prawo;


    3.       dane osoby lub osób, które naruszyły prawo.


    Dokonując zgłoszenia podlegasz ochronie przed działaniami odwetowymi, pod warunkiem,
    że informacja będąca przedmiotem zgłoszenia wewnętrznego dotyczy naruszenia prawa,
    a w momencie dokonywania tego zgłoszenia sygnalista miał uzasadnione podstawy sądzić, że jest to informacja prawdziwa.


    Powinieneś również poinformować Koordynatora lub jego zastępcę o podejmowanych wobec Ciebie działaniach odwetowych, próbach lub groźbach zastosowania takich działań.


    Jeżeli zgłoszenia dokonasz anonimowo, nie będzie ono procedowane w ww. trybie.


    W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w zakresie sposobu przekazania informacji sygnalnej możesz uzyskać informację kierując zapytanie na adres sygnalista.390000@mf.gov.pl.




W przypadku składania oferty w formie papierowej:



  • Wymagane oświadczenia muszą być opatrzone Twoim własnoręcznym podpisem,

  • Skorzystaj ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: https://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-wpoznaniu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
1 rok na stanowisku bezpośrednio związanym z przygotowaniem
i przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego lub 2 lata pracy w instytucjach publicznych na stanowisku związanym ze stosowaniem lub tworzeniem prawa.


pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • Systematyczność i rzetelność,
  • Umiejętność czytania i analizy przepisów prawa,
  • Biegła obsługa komputera i programów biurowych,
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r., o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 roku),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Szkolenie z zakresu Prawa zamówień publicznych


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-28
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    na adres:
    Izba Administracji
    Skarbowej w Poznaniu
    ul. Dolna Wilda 80A,
    61-501 Poznań
    przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej
    lub
    złóż aplikacje osobiście w siedzibie Izby pod wskazany wyżej adresem,
    lub
    prześlij aplikacje drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP.


    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA starszy kontroler weterynaryjny Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA konsultant

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-18

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek, nie wystarczy samo zwolnienie lekarskie. Należy także pamiętać, że roszczenie o zasiłek chorobowy przedawnia się po 6 miesiącach od ostatniego dnia okresu, za który zasiłek ...

    Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

    Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...