eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznańmłodszy konserwator archiwalny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

młodszy konserwator archiwalny

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Archiwum Państwowe w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

młodszy konserwator archiwalny do spraw Udostępnianie i zabezpieczanie materiałów archiwalnych Oddział Ewidencji i opracowania zasobu

61-744 Poznań Ul. 23 Lutego 41/43

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Obsługa Pracowni Naukowej, Konserwacji i Digitalizacji (dostarczanie i zwrot akt z magazynów)
  • Przygotowanie materiałów archiwalnych do digitalizacji (paginacja, konkordacja sygnatur, aktualizacja bazy danych)
  • Wykonywanie czynności związanych ze skontrum zasobu archiwalnego
  • Przejmowanie materiałów archiwalnych i włączanie do zasobu, weryfikacja spisów zdawczo-odbiorczych, znakowanie pieczęcią własnościową Archiwum
  • Translokacja materiałów archiwalnych
  • Rozliczanie w cyklu miesięcznym wykonanych prac w formie sprawozdania pisemnego
  • Wykonywanie innych czynności niepozostających w sprzeczności z zakresem obowiązków, zleconych przez bezpośredniego przełozonego, dyrektora Archiwum i zastępcę dyrektora


Warunki pracy


  • Praca o charakterze biurowo-magazynowym, wymagająca wysiłku fizycznego

  • Sporadyczne wyjazdy służbowe

  • Praca przy monitorze ekranowym przekraczajaca 4 godziny

  • Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka)

  • Stanowisko zlokalizowane na I piętrze (budynek 4 kondygnacyjny)

  • Konieczność poruszania się pomiędzy kondygnacjami

  • Budynek nie jest przystosowany dla osób z niepełnosprawnościa ruchową

  • W budynku brak windy osobowej, brak podjazdów oraz odpowiednio dostosowanej toalety dla osób z niepełnosprawnością



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 miesiąc doświadczenia zawodowego
na podobnym stanowisku

pozostałe wymagania niezbędne:

  • umiejętnośc obsługi komputera (MS Windows, MS Office, poczty elektronicznej)
  • umiejetnośc pracy pod presją czasu
  • umiejetność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego albo obywatelstwa innego państwa Unii Europejskiej albo obywatelstwa innego państwa, którego obywatele na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego posiadają prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Znajomośc zasad funkcjonowania archiwów państwowych
  • prawo jazdy kat. B


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  • W przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie określenia rodzajów dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego przez osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, ubiegające się o zatrudnienie w służbie cywilnej
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie zaświadczeń o ukończonych kursach

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-24
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Archiwum Państwowe w Poznaniu
    ul. 23 Lutego 41/43
    61-744 Poznań

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-01-14

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

    W 2025 roku Polacy będą mieli okazję skorzystać nie tylko z ustawowych dni wolnych od pracy, których będzie 14, ale także z urlopów wypoczynkowych gwarantowanych przez Kodeks pracy, dodatkowych urlopów okolicznościowych, a także świąt ...

    Stawki ponad 40 proc. polskich freelancerów wzrosły w ciągu roku - wynika z danych Useme. W których branżach stawki wolnych strzelców wzrosły najbardziej w 2023 roku?

    Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

    W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.