eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańKonsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: zdalnie lub hybrydowo (Poznań)

Twój zakres obowiązków:

  • Obsługiwanie klientów niemieckojęzycznych w ramach pierwszej linii wsparcia IT
  • Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów międzynarodowych, drogą telefoniczną, mailową i/lub przez system ticketowy, w zależności od projektu
  • Proaktywna komunikacja z klientem oraz wspieranie w rozwiązywaniu problemów technicznych
  • Delegowanie i eskalacja zgłoszeń, jeśli zachodzi taka potrzeba
  • Dokumentowanie i raportowanie wykonanych prac
  • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i customer experience
Nasze wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Umiejętności w zakresie obsługi klienta (Komunikatywność, kultura osobista, cierpliwość, empatia)Podstawowa wiedza i znajomość systemu Microsoft Windows
  • Dobra organizacja pracy
  • Analityczne podejście do rozwiązywanych problemów
  • Otwarość na pracę w zespole 
  • Zainteresowanie pracą w branży IT
  • Umiejętność pracy z instrukcjami oraz procedurami
  • Zdolność do szybkiego przyswajania nowych informacji i dostosowywania się do zmian
  • Doświadczenie w pracy w środowisku IT Service Desk mile widziane
To oferujemy:
  • Zdalny lub hybrydowy model pracy – w zależności od Twoich preferencji
  • Umowę o pracę
  • Kompleksowe miesięczne wdrożenie 
  • Rozwój kompetencji językowych poprzez codzienną pracę w międzynarodowym środowisku oraz kursy językowe
  • Ciekawe i realne procesy wsparcia dla dużych klientów międzynarodowych
  • Platformę benefitową
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin
  • Bonus roczny (zależny od wyników)
  • Bonus za polecenie oraz relokację
  • Dostęp do Employee Assistance Programme
  • Dostęp do platformy e-learningowej Udemy
  • Możliwość udziału w ciekawych inicjatywach, np. akcje charytatywne (CharitaCenter), wyzwania sportowe (Walking Challenge), globalne i lokalne programy/konkursy uznaniowe 

Prosimy o załączenie CV podczas aplikacji. 

Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-16

do końca oferty: 50 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...

Chociaż tegoroczny Dzień Niepodległości 11 listopada wypada w sobotę, to pracownicy nie stracą prawa do wypoczynku z tego tytułu. Według obowiązujących przepisów pracodawca musi udzielić dnia wolnego od pracy w innym terminie dla osób ...

- Dwie podwyżki płacy minimalnej w tym samym roku nigdy więcej nie powinny mieć miejsca – przekonują przedsiębiorcy zrzeszeni w Północnej Izbie Gospodarczej w Szczecinie. Podwyżka, która ma miejsce w lipcu 2024 jest symboliczna, bo to ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...