Kto szuka:
ManpowerGroup Sp. z o.o.
Stanowisko:
IT Helpdesk Agent with German
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Miejsce pracy: zdalnie lub hybrydowo z Poznania
Twoje obowiązki:
- Wsparcie klientów niemieckojęzycznych przez telefon, mail oraz czat
- Obsługa pierwszej linii wsparcia IT
- Obsługa zgłoszeń w systemie ticketowym (IT Service Desk)
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta zgodnie ze standardami firmy
- Minimum średniozaawansowany poziom języka niemieckiego (B2)
- Minimum średniozaawansowany poziom języka angielskiego (B2)
- Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta bądź service desku
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office
- Komunikatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- Praca zdalna lub hybrydowa (biuro w centrum Poznania)
- Bezpośrednie zatrudnienie na umowę o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie z rocznym bonusem zależnym od wyników
- Bogaty pakiet benefitów: system kafeteryjny, prywatna opieka medyczna, dodatkowy dzień wolny na urodziny, bonus roczny, bonus za polecenie pracownika i relokację, dostęp do Employee Assistance Programme, kursy językowe, dostęp do platformy e-learningowej Udemy
- Udział w ciekawych inicjatywach charytatywnych i sportowych
- Globalne i lokalne konkursy uznaniowe
- Rozwój umiejętności językowych i technicznych w międzynarodowym środowisku branży IT
Oferta dotyczy pracy stałej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »