eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznańinspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu

Komendant Wojewódzki Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw organizacyjnych Wydział Organizacji i Nadzoru

61-767 Poznań ul. Masztalarska 3

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelację i zapytania posłów oraz senatorów;
  • realizowanie zadań dotyczących obiegu dokumentacji w Komendzie zgodnie z przepisami prawa i wewnętrznymi regulacjami, w tym z instrukcją kancelaryjną Regulaminem pracy i służby w Komendzie oraz innych aktów i poleceń;
  • ewidencjonowanie, rozpatrywanie i koordynowanie rozpatrywanie sygnałów obywatelskich wpływających do komendanta wojewódzkiego przez inne komórki organizacyjne komendy wojewódzkiej;
  • nadzór nad trybem załatwiania sygnałów obywatelskich składanych do komendanta wojewódzkiego przez inne komórki organizacyjne komendy wojewódzkiej;
  • koordynowanie i inicjowanie prac w zakresie stanowienia aktów kierownictwa wewnętrznego komendy wojewódzkiej;
  • ewidencjonowanie aktów normatywnych komendanta wojewódzkiego oraz zawartych przez niego porozumień;
  • obsługa techniczno-biurowa doraźnych rad, zespołów i komisji o charakterze pomocniczym lub opiniodawczo-doradczym komendanta wojewódzkiego;
  • nadzór i prowadzenie strony internetowej komendy wojewódzkiej oraz mediów społecznościowych;
  • prowadzenie kroniki komendy wojewódzkiej;
  • kreowanie wizerunku komendy wojewódzkiej;
  • obsługa sekretariatu zastępców Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego oraz sekretariatu głównego Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP;
  • zastępstwo i pomoc w obsłudze kancelarii ogólnej Wielkopolskiego Komendanta Wojewódzkiego PSP;
  • nadzór i koordynacja nad systemem do elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD);


Warunki pracy

1. Praca na stanowisku administracyjno-biurowym z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.


2. Zadania wykonywane w siedzibie komendy oraz poza komendą.


3. Stanowisko pracy znajduje się na 3 piętrze budynku.


4. W budynku bariery architektoniczne: brak wind i podjazdów. Klatka schodowa o normatywnej ilości stopni z poręczami. Drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 90 cm. Pomieszczenie higieniczno-sanitarne w budynku przystosowane dla osób niepełnosprawnych (jedno na parterze).


5. Stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.


6. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę.


7. Praca wymagająca długotrwałej pozycji siedzącej.


8. Pomieszczenia klimatyzowane.


9. Na każdej kondygnacji znajduje się aneks kuchenny do dyspozycji pracowników.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Doświadczenie zawodowe na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Dobra organizacja pracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Prawo jazdy kat. "B"


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-14
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej ul. Masztalarska 3, 61-767 Poznań

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-27

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

    Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...

    Osoba ubezpieczona może zgłosić do swojego ubezpieczenia zdrowotnego swoich bliskich, którzy nie pracują. Dzięki temu, będą oni mogli korzystać z bezpłatnej opieki zdrowotnej jako członkowie rodziny. Co ważne, nie musimy za nich płacić ...

    W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.

    Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...