eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznańinspektor

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu

Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor do spraw obsługi finansowo-księgowej w Wydziale Budżetu i Finansów

61-891 Poznań ul. T. Kościuszki 57

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Przeprowadza pod nadzorem kontrole formalno-rachunkowe dowodów księgowych, dekretuje dokumenty księgowe oraz wprowadza je do systemu finansowo-księgowego
  • Prowadzi pod nadzorem obsługę bankową poprzez: sporządzanie przelewów bankowych, kompletowanie wyciągów bankowych, zamawianie i rozliczanie środków w Banku Gospodarstwa Krajowego, kontrolowanie i odnawianie certyfikatów bankowych
  • Prowadzi ewidencję wyposażenia jednostki oraz przygotowuje dokumenty OT, LT i MT
  • Przeprowadza pod nadzorem bieżącą analizę wykonania wydatków i dochodów
  • Przedstawia propozycje dokonania zmian w planie wydatków
  • Uzgadnia pod nadzorem konta księgowe w celu prawidłowego przygotowania sprawozdań budżetowych
  • Sporządza sprawozdania budżetowe
  • Ewidencjonuje, kontroluje i rozlicza pod nadzorem wydatki w ramach projektów
  • Archiwizuje dokumenty finansowo-księgowe
  • Współpracuje z innymi działami i instytucjami w zakresie księgowości i finansów
  • Prowadzi rejestr wniosków o zamówienia publiczne
  • Monitoruje należności jednostki, kontroluje terminowość ich spłaty oraz podejmuje działania w celu ich egzekwowania, w tym współpracuje z wydziałem organizacyjnym


Warunki pracy


  • Praca administracyjno-biurowa,

  • Siedziba urzędu mieści się na kondygnacjach od wysokiego parteru do III piętra budynku, brak windy i podjazdu do budynku,

  • Zagrożenie korupcją,

  • Stres związany z obsługą klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie ekonomiczne

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
w obszarze księgowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art.2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, sprawozdawczości budżetowej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność obsługi komputera (MS Word i Excel)
  • Efektywna komunikacja
  • Odpowiedzialność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • Umiejętność rozwiązywania problemów
  • Radzenie sobie ze stresem
  • Umiejętność dostosowania się do zmian
  • Umiejętność obsługi programów TREZOR i Progman Finanse
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze administracji publicznej (finanse) co najmniej 6 miesięcy


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla kandydata do pracy,
  • Oświadczenie o braku współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art.2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej (finanse) co najmniej 6 miesięcy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-04
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Poznaniu
    61-891 Poznań
    ul. Tadeusza Kościuszki 57

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA Kierownik działu jakości (m/k) Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA asystent

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-23

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

    Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

    Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...

    Pracodawca powinien zgłosić pracownika do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego w ciągu 7 dni od nawiązania stosunku pracy. Jeśli pracownik ma wątpliwości czy pracodawca dokonał zgłoszenia, sam może to sprawdzić na ...