eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańHead of Customer Service

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Head of Customer Service

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Head of Customer Service
Poznań
NR REF.: 1190517

For our Client, a company producing special lubricants, we are looking for a person to hold a Head of Customer Service position.

Key responsibilities:

  • Overseeing all Customer Service processes, ensuring the highest quality of service to customers in the most efficient manner (operational efficiency) on behalf of different Business Units and legal entities.
  • Directing, motivating, and supervising the Customer Service Specialists to ensure prompt and professional service to customers.
  • Creating appropriate solutions for customers and the organisation through strong cooperation and communication with internal Business Partners.
  • Overseeing the performance of the Customer Service team (8 people).
  • Setting goals with subordinates according to yearly HR processes and monitoring achievement.
  • Agreeing on annual objectives (MBOs) containing specific goals and providing full support for target achievement.
  • Defining development plans/items for each team member and monitoring implementation.
  • Developing, tracking, and reporting key performance measurements to the Matrix Manager CS-CEE and Line Manager.
  • Driving ongoing process improvements and organisational development (OPEX).
  • Providing reports and assisting with planning tasks alongside the Matrix Manager.
  • Ensuring effective and efficient processes and performance.
  • Checking, uploading, and archiving vendor invoices; preparing and sending reports: recycling, Intrastat, health and absence report (HSE), training and travel reports.
  • Assuming the role of local Support Systems Specialist and member of the Support Systems Network.
  • Acting as local Price Officer and member of the Price Management Council.
Requirements:
  • Sales and customer-oriented attitude.
  • Very good English skills (C1) - must have.
  • "Lean Sigma" skills at Green Belt level.
  • Excellent communication skills.
  • Ability to work in a team and as a leader.
  • Entrepreneurial and solution-oriented behavior.
  • Comprehensive understanding of customer needs (Customer Centricity).
  • Strong process orientation and knowledge.
  • Strong willingness for personal development.
  • Advanced SAP and CRM knowledge, as well as MS-Office, particularly Excel.
  • Basic knowledge in logistics and warehouse management.

What our Client offers:
  • Basic salary + annual bonus.
  • Work in an international environment.
  • Laptop, smartphone.
  • Benefits: LuxMed “medical package”, “Sport card”.
  • Training system, including opportunities abroad.

We kindly inform that we will contact selected Candidates.

Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-19

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: HAYS

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

Przed nami wyniki opublikowanego przez justjoin.it i N-iX raportu „Co z tym Eldorado? Zarobki i oczekiwania branży IT 2024/2025”. Opracowanie przynosi odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zapotrzebowania na specjalistów IT, oferowanego im ...

W I połowie 2024 roku było niemal o 1/4 mniej niż przed rokiem ofert pracy w IT - wynika z analizy No Fluff Jobs. Najbardziej poszukiwani byli specjaliści Backend, a na najwyższe zarobki mogli liczyć specjaliści Architecture - nawet 32,5 tys. ...

Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

W 2023 roku mediana wynagrodzeń osób pracujących w Polsce wyniosła 7 144 PLN i była wyższa o 887 PLN niż w roku ubiegłym (o 14,2%). Niestety dysproporcje między zarobkami kobiet i mężczyzn nadal są bardzo widoczne. Podobnie jak w latach ...