eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańCustomer Support with English (praca w godzinach 14-22)

Kto szuka:

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Stanowisko:

Customer Support with English (praca w godzinach 14-22)

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Naszym Klientem jest organizacja o zasięgu globalnym, która prowadzi operacje również na rynku polskim. W wyniku efektywnego rozwoju swojej działalności w Polsce, poszukujemy do zespołu osoby bardzo dobrze komunikującej się w języku angielskim do współpracy z oddziałem w USA.

Obowiązki:

  • Windykacja i rozwiązywanie problemów związanych z należnościami i płatnościami,
  • Monitorowanie nieprawidłowości faktur (adres, warunki płatność, nazwa, VAT, cena, ilość, jakość oraz opóźnienia w płatnościach),
  • Przygotowywanie raportów związanych z płatnościami,
  • Sprawdzanie kont, odpowiedzialność za zwroty oraz wysyłanie oświadczeń o stanie konta do klientów,
  • Przygotowywanie kwartalnych dokumentów w związku z opóźnieniami w płatnościach,
  • Monitorowanie wydajności płatności klientów w przypisanym portfolio i przedstawianie opóźnień w płatnościach zespołowi sprzedażowemu,
  • Pełnienie roli wewnętrznego punktu kontaktowego i wsparcie zespołu ds. należności,
  • Zarządzanie zablokowanymi zamówieniami związanymi z przeterminowanymi pozycjami oraz najstarszymi otwartymi pozycjami,
  • Bycie głównym kontaktem z działem sprzedaży, zamówień i klientami w sprawach związanych z przeterminowanymi płatnościami i problemami z płatnościami.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (poziom C1),
  • Dyspozycyjność do pracy w godzinach 14-22 od poniedziałku do czwartku, a w piątki w godzinach europejskich 8-16,
  • Min. 1-2 lata doświadczenia w dziedzinie finansów / księgowości / obsłudze klienta (związanej z płatnościami),
  • Dobrze rozwinięte umiejętności pisemne i werbalne wymagane do komunikacji z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Samodzielność w wykonywaniu obowiązków,
  • Umiejętność utrzymywania profesjonalnych relacji z działem biznesu, sprzedaży,
  • Znajomość technologii informatycznych: solidna znajomość aplikacji Microsoft Office oraz wiedza na temat SAP jest mile widziana.

Korzyści:

  • Praca w oparciu o umowę o pracę,
  • Karta Multisport,
  • Prywatna opieka medyczna,
  • Bonus roczny,
  • Możliwość pracy w modelu hybrydowym (tylko raz w tygodniu praca z biura w Poznaniu).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-09-18

do końca oferty: 52 dni

pracodawca: Grafton Recruitment Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...

Chociaż tegoroczny Dzień Niepodległości 11 listopada wypada w sobotę, to pracownicy nie stracą prawa do wypoczynku z tego tytułu. Według obowiązujących przepisów pracodawca musi udzielić dnia wolnego od pracy w innym terminie dla osób ...

Pojawił się najnowszy "Raport Trendów & Wynagrodzeń 2024", a w nim porcja informacji dotyczących m.in. pensji, na jakie mogą liczyć obecnie specjaliści zatrudnieni w sektorze budownictwa i nieruchomości. Opracowanie autorstwa ManpowerGroup ...

Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...