Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Consultant z j. niemieckim - rekrutacja online
Lokalizacja:
Poznań
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Consultant z j. niemieckimMiejsce pracy: Poznań
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Sprzedaż usług doradztwa personalnego na rynku niemieckim
- Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji biznesowych z Klientami w kanale B2B
- Realizacja projektów rekrutacyjnych dla klientów z określonej branży
- Poszukiwanie i pozyskiwanie najlepszych Kandydatów wykorzystując różne metody i narzędzia, m.in. Direct i Executive Search
- Redagowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, monitorowanie i uzupełnianie elektronicznej bazy Kandydatów
- Samodzielne prowadzenie projektów rekrutacyjnych
- Przygotowywanie raportów dotyczących profili Kandydatów
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Kandydatami
Nasze oczekiwania:
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. C1
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży
- Umiejętność odkrywania w Kandydatach talentów (nie możemy się doczekać jaki talent odkryjemy w Tobie!)
- Samodzielność, wnikliwość i otwartość na codzienne wyzwania
- Nastawienie na realizację celu i chęć pracy w dynamicznym otoczeniu rynkowym
- Wykształcenie wyższe (jesteśmy otwarci na Ciebie także jeśli jeszcze studiujesz)
Oferujemy:
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Atrakcyjny system prowizyjny oraz pakiet benefitów pozapłacowych
- Atrakcyjną, transparentną ścieżkę kariery: w kierunku lidera lub eksperta
- Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
- Pracę w systemie hybrydowym
- Wartościowe szkolenia
- Eventy, konkursy, wyjazdy (także zagraniczne), spotkania integracyjne
Dzielimy się:
- Naszymi wartościami, wśród których znajdują się mi.in. szacunek, kooperacja i zaangażowanie
- Niepowtarzalną atmosferą, w której od pierwszych chwil wyczuwa się życzliwość
- Całą masą szkoleń i możliwością uczenia się od najlepszych w branży
- Możliwością udziału w ciekawych projektach dla prestiżowych Klientów
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »