Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
STANOWISKO URZĘDNICZE DO SPRAW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO I GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
Lokalizacja:
Sztutowo
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0935
Obowiązki:
Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie https://www.sztutowo.pl/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko/
Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne od dnia 04 listopada 2024 roku stanowisko urzędnicze stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego
i gospodarki nieruchomościami w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
I.Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
II.Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami.
Wymiar czasu pracy 1/1 etat.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku .
1.planowanie, przygotowywanie do uchwalenia i realizacja miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, planu ogólnego oraz studium uwarunkować i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy
2.wydawanie zaświadczeń, wypisów i wyrysów oraz informacji z zakresu planowania i zagospodarowania przestrzennego
3.prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego
4.współpraca z instytucjami, organami realizującymi zadania z zakresu zagospodarowania przestrzennego
5.prowadzenie spraw w zakresie podziału i rozgraniczenia nieruchomości z uwzględnieniem zgodności projektu podziału z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oraz wydawanie decyzji i postanowień z tym związanych.
6.nadzór i prowadzenie spraw związanych z ustalaniem opłaty planistycznej i adiacenckiej.
7.prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznaczeniem ulic i numeracji budynków na terenie gminy.
8.prowadzenie spraw z zakresu wyłączeń gruntów rolnych i leśnych z produkcji,
9.prowadzenie spraw związanych z kopalinami na terenie gminy,
10.prowadzenie spraw związanych z gospodarką nieruchomościami w tym:
a)prowadzenie spraw z zakresu sprzedaży, wydzierżawiania, oddawania w trwały zarząd oraz w użyczenie nieruchomości stanowiących własność Gminy,
b)przygotowywanie dokumentów oraz organizowanie przetargów na nieruchomości,
c)prowadzenie oraz aktualizacja ewidencji mienia gminnego,
d)przejmowanie nieruchomości na mienie gminne,
e)ustalanie opłat za użytkowanie wieczyste i za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego we własność.
f)prowadzenie spraw związanych ze sprawozdawczością z zakresu gospodarki nieruchomościami.
11.realizacja ustawy o własności lokali oraz ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,
12.wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych,
13.kontrola realizacji zawartych umów z przedsiębiorstwami specjalistycznymi w zakresie: dostawy zimnej wody, odprowadzania ścieków, dostawy energii elektrycznej do pomieszczeń wspólnego użytku (klatka schodowa, piwnica), czyszczenia przewodów wentylacyjnych, dymowych i spalinowych w obiektach mieszkaniowych,
14.kontrola i nadzór prowadzonych w imieniu gminy rozliczeń ze wspólnotami mieszkaniowymi z udziałem gminy,
15.naliczanie opłat czynszów z najmu lokali mieszkaniowych.
16.sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej, obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
kontakty z klientami zewnętrznymi.
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych : w miesiącu wrześniu 2024r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Niezbędne wymagania od kandydatów:obywatelstwo polskie,pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia, wykształcenie minimum średnie , preferowane wyższe administracyjne/ geodezja, architektura.znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawa o gospodarce nieruchomościami. znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa), stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku.Wymagania dodatkowe:preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność.
Miejsce pracy: Gdańska 55, 82-110 Sztutowo, powiat: nowodworski, woj: pomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Sztutowie:https://www.sztutowo.pl/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko/Wymagane dokumenty: podpisany własnoręcznie list motywacyjny, kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie CV - z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis), kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia, kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych Miejsce i termin złożenia dokumentów:Dokumenty należy złożyć w zamkniętej j kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem Oferta pracy na stanowisko urzędnicze do spraw zagospodarowania przestrzennego i gospodarki nieruchomościami do dnia 31 października 2024 roku do godziny 15.00.Oferty, które wpłyną po terminie , nie będą rozpatrywane. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia , na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »