Kto szuka:
TBS Consulting
Stanowisko:
Specjalista ds. Marketingu (branża techniczna)
Lokalizacja:
Trójmiasto
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w oparciu o analizę rynku i grup docelowych obejmujących Google Ads, SEO, social media, content marketing i działania offline.
- Zarządzanie stroną internetową firmy, tworzenie materiałów graficznych, optymalizacja i publikacja wybranych treści. Działania w zakresie e-mail marketingu.
- Prowadzenie i moderowanie profili firmy w mediach społecznościowych (ustalenie i realizowanie harmonogramu publikacji, monitorowanie wyników).
- Organizacja udziału firmy w targach branżowych, konferencjach oraz innych wydarzeniach branżowych (planowanie i koordynacja działań, przygotowanie materiałów promocyjnych, reprezentowanie firmy na wydarzeniu).
- Zarządzanie budżetem marketingowym. Monitorowanie kosztów kampanii. Optymalizacja budżetu pod kątem maksymalizacji wyników.
- Monitorowanie i analiza efektywności działań, raportowanie wyników (znajomość Google Analytics).
- Raportowanie do bezpośredniego przełożonego (Prokurent).
- Efektywna współpraca z pracownikami innych działów (Zarząd, Dział handlowy, Dział serwisu).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w pracy na stanowisku Specjalisty ds. marketingu lub zbliżonym. Preferowane doświadczenie związane z branżą techniczną.
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, ekonomii lub dziedzin pokrewnych.
- Doświadczenie w planowaniu i realizacji działań marketingowych.
- Znajomość Google ADS i Social media ADS, narzędzi graficznych do tworzenia i edytowania prostych materiałów graficznych (Adobe, Canva) oraz wiedza w zakresie Google Analytics, formularze. Mile widziana znajomość WordPress.
- Doświadczenie w planowaniu i organizacji udziału firmy w wydarzeniach branżowych (targi, konferencje).
- Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie). Wykorzystywana podczas korzystania z międzynarodowych zasobów marketingowych oraz podczas kontaktu z partnerami firmy (B2 lub wyżej).
- Zdolność do analizowania danych, wyciągania wniosków, szybkiego reagowania na zmieniające się warunki kampanii. Umiejętność przekształcania danych w czytelne i zrozumiałe raporty. Egzekwowanie zlecanych zadań.
- Komunikatywność, dobra organizacja pracy, kreatywność i inicjatywa.
- Prawo jazdy kat. B.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta w oparciu o Umowę o pracę.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, uzależnione od posiadanego doświadczenia, ok. 10000-11000 zł brutto.
- Stabilne zatrudnienie w cenionej na rynku firmie o uporządkowanej strukturze oraz niskim wskaźniku rotacji.
- Pracę w innowacyjnym środowisku z nowoczesnymi technologiami.
- Możliwość rozwoju i udziału w projektach branżowych.
- Pakiet benefitów częściowo pokrywanych przez pracodawcę (po okresie próbnym): Karta multisport, prywatna opieka medyczna.
- Wszelkie niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon a w przypadku konieczności wyjazdów na targi/eventy branżowe – samochód służbowy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »