Kto szuka:
Maksik Sp. z o.o.
Stanowisko:
Manager ds. Kluczowych Klientów
Lokalizacja:
podlaskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami
- Realizacja założonych celów sprzedaży
- Bezpośrednia i bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy)
- Praca na wyznaczonym terenie
- Udział w targach zabawek
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenia w sprzedaży w sektorze zabawek dla dzieci - minimum 3 lata – warunek konieczny
- Wykształcenia wyższego – ekonomia, zarządzania lub studia podyplomowe MBA
- Dyspozycyjności i prawa jazdy kategorii B
- Umiejętności komunikacyjnych i negocjacyjnych na wysokim poziomie
- Zdolności handlowych
- Znajomości rynku / branży
- Wysokiej kultury osobistej, komunikatywności i samodzielności
Firma oferuje:
- Osobiste narzędzia do pracy np. telefon, tablet, samochód.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od wyników (wynagrodzenie około 15000 – 30000 zł netto)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »