Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SEKRETARKA/PRACOWNIK ADMINISTRACJI BIUROWEJ
Lokalizacja:
Niebylec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/0906
Obowiązki:
Prowadzenie ewidencji korespondencji kontraktowej, wysyłka i przyjmowanie pism, zarządzanie kasą Biura Inżyniera Kontraktu, dbanie o zaopatrzenie biura w artykuły biurowe, sanitarne i spożywcze (woda dla pracowników, art. spożywcze na Rady Budowy), dbanie o estetyczny wygląd biura, współpraca z Inż. Kontraktu i Biurem Zarządu.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
Wykształcenie:
- średnie zawodowe
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Doświadczenie mile widziane, wymagana znajomość obsługi komputera (Pakiet Office).Zatrudnienie na 3 miesiące (okres próbny), potem na czas niekoreśłony.
Miejsce pracy: 38-114 Niebylec 207a, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CV należy wysłać drogą mailową na wskazany adres mailowy, koniecznie z dopiskiem w temacie: "JAWORNIK - SEKRETARIAT"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »