Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
ASYSTENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Lokalizacja:
Okonin
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0117
Obowiązki:
Obsługa programu księgowo - kadrowego.
Obsługa programu Płatnik Praca na dokumentach poprzez:
- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju;
- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym;
- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald z dostawcami i odbiorcami;
- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów;
- kompletowanie dowodów księgowych stanowiących podstawę wystawiania dokumentów korygujących; - przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami i bankami;
- wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów księgowych;
- archiwizowanie dowodów księgowych;
Organizowanie stanowiska pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony ppoż., ochrony środowiska i ergonomii.
Praca w godz.: 8:00 - 16:00 / 12:00 - 20:00
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- biegła obsługa komputera (internet, Microsoft Office)
Wykształcenie:
- średnie zawodowe 4-letnie
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie min. średnie w kierunku rachunkowość i finanse.Mile widziana : - znajomość programu Płatnik; - znajomość prawa podatkowego/prawo pracy i ubezpieczeń społecznych; - znajomość obsługi programu ENOVA. Chęci do pracy w takim zawodzie. Chęci ciągłej nauki i doskonalenia zawodowego. Dobra komunikacja oraz umiejętność współpracy ze współpracownikami.Miła aparycja.
Miejsce pracy: 39-100 Okonin 19a, powiat: ropczycko-sędziszowski, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: CVPośrednicy realizujący ofertę: BP/RD
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »