Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Poddębicach
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
147247
Lokalizacja:
Poddębice
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca biurowa w siedzibie urzędu,
- praca w systemie podstawowym
- obsługa urządzeń biurowych
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca na piętrze, brak windy, brak drzwi automatycznie otwierających się,
- możliwość poruszania się po budynku ograniczona
Zakres zadań
- 1. Rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie teczek i spisów spraw;
- 2. Sporządzanie odpowiedzi na pisma przy użyciu komputera
- 3. Przygotowanie dokumentacji ostatecznie załatwionej do przekazania do składnicy akt.
- 4. Opracowywanie, techniczne sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji dot. alarmowania w jednostce
- 5. Opracowywanie, techniczne sporządzanie i aktualizowanie dokumentacji związanej z obronnością i stanem kryzysowym (jawnej i niejawnej) – na wypadek stanu zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz na wypadek katastrof naturalnych i awarii technicznych
- 6. Prowadzenie dokumentacji w sprawach pozwoleń na broń;
- 7. Prowadzenie ewidencji uzbrojenia
- 8. Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji broni służbowej i amunicji policjantów;
- 9. Prowadzenie rozliczeń amunicji
- 10. Wprowadzanie danych do systemu KSIP
- 11. Organizacja służby patrolowej (prewencyjnej) na obszarze powiatu
- 12. Pełnienie zadań Koordynatora do spraw Ochrony Danych Osobowych
- 13. Prowadzenie o aktualizacja danych w systemie SWOP w zakresie Kartoteki Absencyjnej i rejestracji czasu pracy Zespołu Sztab Policji
- 14. Pełnienie funkcji administratora systemu „Pakiet Aplikacji Policyjnych”,
- 15. Obsługa aplikacji „Faktyczny Adres Pobytu” w zakresie rejestru sprawców przestępstw na tle seksualnym
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- 2. poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą poufne wydane przez ABW, SKW, Policję lub złożenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- 3. w służbie cywilnej może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1994 r. do 31 lipca 1990r. pracowała, pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa i była współpracownikiem tych organów rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych przed 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r
- 4. znajomość ustaw: ustawa o Policji, ustawy o służbie cywilnej,
- 5. znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych
- 6. umiejętności: stosowania prawa w praktyce, analitycznego myślenia, analizy i syntezy informacji, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- 3. posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą "poufne"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »