Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Ekspert ds. identyfikacji wizerunkowej
Numer referencyjny:
39622
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
na czas nieokreślony
Departament Marketingu
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- określasz systemowe rozwiązania w zakresie identyfikacji wizerunkowej Banku i podmiotów Grupy Kapitałowej Banku oraz nadzorujesz ich stosowaniem,
- projektujesz, opiniujesz nośniki identyfikacji wizerunkowej i prezentacji Banku oraz Grupy Kapitałowej Banku,
- aktualizujesz Księgi Tożsamości PKO Banku Polskiego oraz szczegółowe rozwiązania określające standardy nośników identyfikacji,
- weryfikujesz materiały reklamowe dot. kampanii produktowych i wizerunkowych Banku pod względem poprawności identyfikacji wizualnej Banku oraz Grupy Kapitałowej Banku,
- weryfikujesz projekty, materiały reklamowe partnerów przedsięwzięć marketingowych Banku, w szczególności pod kątem prawidłowej ekspozycji logo Banku,
- opiniujesz materiały związane z działalnością Banku, będące nośnikami identyfikacji wizerunkowej Banku,
- uczestniczysz w pracach grup, zespołów zadaniowych i zespołów projektowych realizujących zadania, gospodarujesz środkami przeznaczonymi na realizację zadań związanych z identyfikacją wizerunkową Banku,
- sporządzasz umowy i zamówienia dotyczące realizacji projektów,
- prowadzisz dokumentację we współpracy z podmiotami zewnętrznymi pracującymi na rzecz Banku w ramach realizowanych zadań,
- współpracujesz z komórkami organizacyjnymi Banku oraz agencjami współpracującymi z Bankiem w zakresie projektów identyfikacji wizerunkowej.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz wiedzę i doświadczenie w zakresie pracy agencji reklamowej, brandingowej, interaktywnej (prowadzenia negocjacji kosztorysów, zakresu prac, dostosowanie przekazywania zleceń do specyfiki poszczególnych agencji, znajomość organizacji pracy, specyfiki),
- znasz programy graficzne Adobe (InDesign, Illustrator, Photoshop) a także MS Office (PowerPoint, Word, Excel),
- potrafisz tworzyć szablony MS Office (prezentacji PowerPoint, dokumentów Word i Excel), HTML3.
- posiadasz wiedzę w zakresie projektowania (stosowanych rozwiązań graficznych) znaków towarowych, materiałów reklamowych, serwisów transakcyjnych, aplikacji mobilnych serwisów www itp.,
- wiesz jak tworzyć materiały w html (mailingi), grafiki na potrzeby Internetu oraz materiały do druku,
- masz ogólną wiedzę dot. udzielania licencji do znaków towarowych innym podmiotom współpracującym z Bankiem.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »