Kto szuka:
PGO S.A.
Stanowisko:
Key Account Manager
Lokalizacja:
Piotrków Trybunalski
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- bieżące monitorowanie sytuacji na rynku i poszukiwanie nowych możliwości sprzedażowych (produkt: odlewy staliwne, żeliwne, odkuwki),
- aktywne zwiększanie portfela Klientów krajowych i zagranicznych,
- budowanie i podtrzymywanie satysfakcjonujących relacji biznesowych,
- diagnoza potrzeb Klienta oraz optymalny dobór rozwiązań,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- bieżące monitorowanie realizacji zamówień oraz współpraca z działem produkcji, planowania oraz zakupów,
- organizacja i udział w bezpośrednich spotkaniach z Klientami, zarówno w kraju, jak i za granicą (rynek europejski).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację - B2/C1 (częsty kontakt mailowy i telefoniczny z Klientem zagranicznym),
- doświadczenie w dziale sprzedaży, mile widziane w branży produkcyjnej,
- umiejętność budowania długotrwałych i pozytywnych relacji biznesowych,
- zorientowanie na realizację celu i umiejętność pracy w zespole,
- znajomość pakietu MS Office,
- mobilność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- prawo jazdy kat. B.
- umiejętność czytania rysunku technicznego,
- doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne).
Firma oferuje:
- niezbędne narzędzia do pracy (samochód, laptop, telefon),
- inwestycje w rozwój pracowników – dofinansowanie do studiów podyplomowych, szkoleń, certyfikatów, etc.,
- dofinansowanie wypoczynku,
- program rekomendacji pracowników,
- możliwość skorzystania z atrakcyjnych programów dedykowanych dzieciom pracowników (bezpłatne wyjazdy wakacyjne, stypendia zagraniczne itp.),
- możliwość przystąpienia do programu benefitowego PGO (kafeteria, MultiSport) po okresie próbnym.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »