Kto szuka:
Wielkopolski Oddział Wojewódzki NFZ
Stanowisko:
Starszy referent w Delegaturze
Numer referencyjny:
Poznań/25/05
Lokalizacja:
Piła
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Szczegóły oferty
- udzielanie ubezpieczonym i uprawnionym informacji w zakresie realizacji ich uprawnień na terenie kraju oraz w pozostałych krajach UE/EFTA,
- przyjmowanie, wystawianie, weryfikacja merytoryczna oraz zawieszenie/cofanie formularzy serii E/S oraz odpowiednich standardowych dokumentów elektronicznych (SED),
- wystawianie i podpisywanie poświadczeń na podstawie formularzy serii E/S oraz odpowiednich standardowych dokumentów elektronicznych (SED), otrzymywanych z innych krajów członkowskich UE/EFTA,
- wydawanie kart EKUZ i Certyfikatów Tymczasowo Zastępujących EKUZ oraz standardowych dokumentów elektronicznych (SED),
- dokonywanie aktualizacji danych na podstawie otrzymywanych dokumentów w bazach osobowych,
- ustalanie ustawodawstwa właściwego w sytuacjach zbiegu tytułów do ubezpieczenia zdrowotnego,
- współpraca z Wydziałem Współpracy Międzynarodowej oraz innymi komórkami organizacyjnymi Oddziału,
- prowadzenie bieżącej współpracy z instytucjami państw członkowskich UE/EFTA w zakresie realizacji zadań wynikających z przepisów o koordynacji,
- ewidencjonowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- archiwizowanie dokumentacji wytworzonej w Delegaturze.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: minimum średnie, preferowane wyższe,
- lata pracy zawodowej: minimum 3 – dotyczy osób z wykształceniem średnim.
Wymagania dodatkowe:
- mile widziane: doświadczenie w pracy w administracji publicznej, doświadczenie w pracy z klientem,
- dobra znajomość zasad funkcjonowania systemu ubezpieczeń zdrowotnych wynikających z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2024 r., poz. 146 ze zm.):
- znajomość obsługi komputera w zakresie programów biurowych: WORD, EXCEL,
- umiejętność sporządzania korespondencji urzędowej,
- umiejętność pracy w zespole oraz dobra organizacja pracy,
- wysoka kultura osobista,
- komunikatywność, obowiązkowość, sumienność.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej – dotyczy osób z wykształceniem średnim,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »