Kto szuka:
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Stanowisko:
Referent prawno-administracyjny
Numer referencyjny:
139427
Lokalizacja:
Piła
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
- praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
- oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
- praca siedząca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- budynek dwukondygnacyjny,
- w pobliżu wejścia do budynku znajduje się wyznaczone miejsce postojowe dla osób z niepełnosprawnością,
- wejście do budynku zapewnia dostęp osobie z niepełnosprawnościami,
- w budynku brak toalety przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- budynek wymaga prac przystosowawczych, do tego by mogły w nim pracować osoby niepełnosprawne,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.
Zakres zadań
- Przekazuje pracownikom, funkcjonariuszom, komórce organizacyjnej wszelkie informacje, które dotyczą obsługi kadrowej, w tym w szczególności dotyczące czasu pracy/służby, urlopów, delegacji, nadgodzin i przedłużonego czasu służby zgodnie z dyspozycją kierownika.
- Obsługuje komórkę organizacyjną oraz pracowników i funkcjonariuszy w zakresie obsługi kadrowej, w tym w szczególności w zakresie dokumentów dotyczących czasu pracy, urlopów, delegacji, nadgodzin i przedłużonego czasu służby.
- Obsługuje pocztę mailową sekretariatu – w tym obsługa SZD.
- Odbiera i wysyła pocztę, w tym wstępnie dekretuje na podstawie rejestrów i ewidencji przed przedłożeniem jej kierownikowi.
- Przyjmuje, gromadzi i wydaje akta Referatu (w tym obsługa ZED i ESKS, AKU KCIK).
- Prowadzi ewidencje i wykazy Referatu (w tym czas pracy funkcjonariuszy).
- Archiwizuje akta i ewidencje.
- Wykonuje inne polecenia bezpośredniego przełożonego w ramach stanowiska pracy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
- Umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
- Umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- Brak współpracy z organami bezpieczeństwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Co najmniej 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji publicznej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »