eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Piłareferent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent

Lokalizacja:

Piła

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent do spraw identyfikacji i weryfikacji poprawności rejestracji podatników w Referacie Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (SKI) w Urzędzie Skarbowym w Pile

61-501 Poznań ul. Dolna Wilda 80A

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Prowadzi ewidencję podatników i płatników m. in. poprzez ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów-Krajowej Ewidencji Podatników w celu zapewnienia kompletnej i rzetelnej bazy danych rejestracyjnych,
  • Rejestruje i wykreśla z rejestru podatników od towarów i usług i podatników VAT-UE w celu zapewnienia aktualnej bazy danych,
  • Prowadzi analizę ryzyka podmiotów rejestrujących się, prowadzi postępowania w sprawach odmowy nadania NIP, uchylenia NIP z urzędu oraz unieważnienia NIP w celu zapobiegania oszustwom podatkowym.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,

  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),

  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,

  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,

  • praca w porze dziennej,

  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,

  • zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek wielokondygnacyjny,

  • przystosowany dla osób niepełnosprawnych: winda, toaleta, miejsce parkingowe.

  • obiekt posiada dostosowany podjazd dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,

  • w gmachu, na piętrach II oraz V korytarze są pozbawione progów, umożliwiają swobodne poruszanie się po nich osobom na wózku inwalidzkim, na piętrach I, III i IV są stopnie uniemożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózku inwalidzkim.

  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.




Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

WAŻNA INFORMACJA – Jeśli jesteś osobą ze szczególnymi potrzebami - poinformuj nas o tym.


APLIKUJ ONLINE -  Zachęcamy do aplikowania przez formularz elektroniczny (przycisk – APLIKUJ ELEKTRONICZNIE).



  • Nie rozpatrzymy ofert niespełniających wymagań formalnych lub otrzymanych po terminie. Pamiętaj  o uzupełnieniu oferty w terminie.

  • Do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego.

  • Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, które wymagamy lub zalecamy.

  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub za pomocą wskazanych danych do kontaktu – jeżeli nie podałeś adresu e-mail). Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.

  • W przypadku złożenia przez kandydata oświadczeń o innej treści niż wskazane w ogłoszeniu, oferta zostanie uznana jako niespełniająca wymogów formalnych,

  • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne.

  • Wynik naboru opublikujemy w BIP KPRM i BIP IAS Poznań,

  • Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po upływie 3 miesięcy od zatrudnienia wybranego kandydata.

  • Długość i rodzaj doświadczenia zawodowego musi jednoznacznie wynikać ze złożonych przez Ciebie dokumentów. Do dokumentów takich należą m.in. kopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, zaświadczenia potwierdzające świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu/staży/praktyk.

  • Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 o ochronie sygnalistów (Dz. U. z 2024 r. poz. 928), informujemy, że w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu Zarządzeniem Nr 93/2024 z dnia 24 września 2024 r. ustalił zasady wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa, postępowania z nimi oraz ochrony sygnalistów. 
    Zgodnie z wdrożonymi zasadami wewnętrznych zgłoszeń naruszeń prawa, jeżeli  posiadasz informację, w tym uzasadnione podejrzenie dotyczące zaistniałego lub potencjalnego naruszenia prawa, do którego doszło lub prawdopodobnie dojdzie w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu w sprawach wymienionych w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, a także w zakresie:


1.       zasad służby cywilnej;


2.       zasad etyki członków korpusu służby cywilnej;


3.       zasady etyki funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej;


4.       mobbingu;


5.       nierównego traktowania, w tym dyskryminacji;


6.       molestowania lub molestowania seksualnego


możesz dokonać zgłoszenia informacji sygnalnej.


Zgłoszenia możesz dokonać do Koordynatora lub jego zastępcy w następujący sposób:


1.       pocztą elektroniczną – wysyłając wiadomość na adres sygnalista.390000@mf.gov.pl;


2.       osobiście – przekazując informację w formie ustnej lub papierowej bezpośrednio Koordynatorowi lub jego zastępcy wskazanemu w trybie § 4 ust. 1;


3.       listownie – wysyłając informację pocztą na adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80A, 61-501 Poznań, z dopiskiem „Do rąk własnych Koordynatora ds. sygnalistów”.


Zgłoszenie powinno zawierać:


1.       informacje o rodzaju naruszenia prawa;


2.       opis naruszenia prawa, w tym kiedy i gdzie naruszono prawo;


3.       dane osoby lub osób, które naruszyły prawo.


Dokonując zgłoszenia podlegasz ochronie przed działaniami odwetowymi, pod warunkiem, że informacja będąca przedmiotem zgłoszenia wewnętrznego dotyczy naruszenia prawa, a w momencie dokonywania tego zgłoszenia sygnalista miał uzasadnione podstawy sądzić, że jest to informacja prawdziwa. Powinieneś również poinformować Koordynatora lub jego zastępcę o podejmowanych wobec Ciebie działaniach odwetowych, próbach lub groźbach zastosowania takich działań. Jeżeli zgłoszenia dokonasz anonimowo, nie będzie ono procedowane w ww. trybie.


W przypadku jakichkolwiek wątpliwości w zakresie sposobu przekazania informacji sygnalnej możesz uzyskać informację kierując zapytanie na adres sygnalista.390000@mf.gov.pl.


W przypadku składania oferty w formie papierowej:



  • Wymagane oświadczenia muszą być opatrzone Twoim własnoręcznym podpisem,

  • Skorzystaj ze wzorów oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w Izbie Administracji Skarbowej w Poznaniu, które są dostępne na stronie BIP pod adresem: https://www.wielkopolskie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-wpoznaniu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Znajomość przepisów prawa podatkowego
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • dokładność i systematyczność,
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku,
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-17
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji
    Skarbowej w Poznaniu
    ul. Dolna Wilda 80A,
    61-501 Poznań
    przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej
    lub
    złóż aplikacje osobiście w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
    lub
    prześlij aplikacje drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca
    POPRZEDNIA OFERTA sekretarz Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA zastępca naczelnika wydziału

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-11

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Sztuczna inteligencja rozgaszcza się w coraz większej ilości sektorów gospodarki. Opinię publiczną zszokowała informacja o zwolnieniu dziennikarzy jednej ze stacji radiowych i zastąpienie ich wygenerowanych przez AI "prezenterów". Czy ...

    Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

    W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

    Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...

    Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...