eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Piła › Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Kto szuka:

L.M. Group Poland

Stanowisko:

Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Lokalizacja:

Piła

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy obecnie utalentowanych osób ze znajomością języków obcych, gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach.

Praca zdalna w dziale należności, obsługa klienta z językiem czeskim/słowackim

Numer referencyjny: MAKO

Miejsce pracy: Piła

Nasz klient zapewnia:

  • stałe i stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • umowę o pracę od początku współpracy
  • start w lutym 2022
  • szkolenia wdrożeniowe na stanowisko
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • terminowo wypłacane wynagrodzenie
  • pracę w standardowych godzinach pracy od poniedziałku do piątku
  • pracę w trybie zdalnym lub hybrydowym
  • naukę pracy z programami księgowymi (SAP)
  • szeroki pakiet benefitów

Wymagania stawiane kandydatom:

  • Języka angielski na poziomie b2/c1
  • Język czeski lub słowackiego minimum c1
  • swobody w komunikacji w powyższych językach (mailowej i telefonicznej)
  • dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin, od poniedziałku do piątku
  • doskonała organizacja pracy własnej
  • gotowość do nauki i ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Doświadczenie na stanowisku pokrewnym nie jest wymagane.

Obowiązki na stanowisku:

  • Stała współpraca z klientami biznesowymi
  • Stała współpraca z wewnętrznymi interesariuszami
  • Wykonywanie obowiązków dotyczących weryfikacji należności,
  • Ustalanie limitów kredytowych oraz rozstrzygania sporów.
  • Odpowiedzialność za wszystkie działania związane z pełnionym stanowiskiem
  • Dążenie do minimalizacji sald na kontach klientów biznesowych
  • Sprawdzanie terminowości spłat
  • Budowanie profesjonalnych relacji z klientami biznesowymi
  • Dostarczanie dokładnych i świadomych odpowiedzi na zapytania klientów
  • Odpowiadanie na zapytania (mail i telefon)
  • Optymalizacja świadczonych usług poprzez konsekwentne ulepszanie procesów
  • Maksymalizację przepływów pieniężnych

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-25

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: L.M. Group Poland

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Praca - wiadomości i porady