Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
starszy specjalista
Lokalizacja:
Piekary Śląskie
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piekarach Śląskich
Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy specjalista do spraw finansowych Sekcja Finansów
41-940 Piekary Śląskie Ul. Karola Miarki 14
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi dokumentację finansowo-księgową
- prowadzi dokumetację rozliczeniowo-płacową
- prowadzi kasę środków budżetowych
- prowadzi rozliczenie magazynów
- dekretuje, wystawia i sprawdza dowody księgowe
- obsługuje system finansowo-księgowy, w tym importuje dane do systemu bankowości elektronicznej
- obsługuje elektroniczny system obsługi ubezpieczeń społecznych
- obsługuje system elektronicznego zarzadzania dokumentacją typu EZD
- wynonuje inne czynnosci zlecone przez przełożonego
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Komendy, w godzinach pracy Komendy tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30,
- praca przy monitorach komputerowych powyżej 4 godzin dziennie, przy oświetleniu naturalnym/sztucznym,
- pomieszczenie zlokalizowane na II piętrze budynku,
- stanowisko pracy nie jest dostosowane dla osób niedowidzących, niewidomych, niedosłyszących i głuchoniemych,
- narzędzia pracy: telefon, komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- dokumenty należy składać w formie papierowej, w zaklejonej kopercie z dopiskiem "NABÓR KSC-STARSZY SPECJALISTA DS FINANSOWYCH",
- proponowane wynagrodzenie brutto 4.731,37 zł. (kwota bazowa 2.628,54 x mnożnik 1,8) + wynagrodzenie stażowe wynikające z posiadanych świadectw pracy,
- list motywacyjny napisany odręcznie,
- w przypadku osób podejmujacych po raz pierwszy pracę w słuzbie cywilnej, umowa o pracę zostanie zawarta na czas okreslony wynoszący 12 miesięcy
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe ekonomiczne na kierunku rachunkowość lub finanse
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
na stanowisku o podobnym zakresie
pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła znajomość obsługi komputera (system exel, system operacyjny Windows)
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu zadań
- umiejętność obsługi systemu elektroicznego zarządzania dokumentacją typu EZD
- umiejętność obsługi systemu Progman PŁACE, FINANSE PSP, PŁATNIK
- prawo jazdy kat. B
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-26
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Piekarach Śląskich
ul. Karola Miarki 14, 41-940 Piekary Śląskie
Sekretariat, II pietro, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »