eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Piekary ŚląskieSpecjalista ds. Obsługi Klientów z j. niemieckim

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. niemieckim

Lokalizacja:

Piekary Śląskie

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rozwój sprzedaży poprzez utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
  • Obsługę klienta eksportowego oraz przetwarzanie i przyjmowanie zamówień,
  • Tworzenie dokumentacji handlowej (faktury, analizy, zestawienia),
  • Pracę z systemem CRM,
  • Przyjmowanie i rejestrację reklamacji,
  • Aktywne monitorowanie i wsparcie realizacji celów sprzedażowych,
  • Ścisłą współpracę Działu Handlowego z innymi działami firmy. 


Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego, 
  • Doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta i sprzedaży, 
  • Znajomości języka angielskiego – jako dodatkowy atut,
  • Znajomości procesów logistycznych,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Otwartości i chęci współpracy w zespole, proaktywnej postawy,
  • Znajomości reguł Incoterms, co będzie dodatkowym atutem.

Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię kwartalną uzależnioną od wyników sprzedaży,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover Sport, dofinansowanie do wypoczynku),  niezbędne narzędzia do pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w swojej branży na rynku polskim i zagranicznym – poszukujemy osoby na stanowisko:

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-24

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Proces rozliczania wynagrodzenia kierowcy jest dość skomplikowany, o czym najdobitniej świadczyć może liczba popełnianych przy nim błędów. Taki stan rzeczy wynika m.in. z często zmieniających się w branży transportowej przepisów. Jak ...

9 maja obchodzony jest Dzień Europy. Z tej okazji firma Antal sprawdziła, jaki wpływ na polski rynek pracy miało wejście do Unii Europejskiej.

Od 1 kwietnia 2024 roku obowiązują nowe stawki jednorazowych odszkodowań z tytułu wypadku przy pracy lub choroby zawodowej - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ...

Firma Grafton Recruitment opublikowała raport rzucający światło na sytuację pracowników zatrudnionych w HR. Opracowanie wskazuje na zarobki, jakie oferuje dział HR, przedstawia stanowiska, na których obsadzeniu zależy firmom w ...

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...