eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Piekary ŚląskieSpecjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i/lub niemieckim

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i/lub niemieckim

Lokalizacja:

Piekary Śląskie

śląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Rozwój sprzedaży poprzez utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
  • Obsługę klienta eksportowego oraz przetwarzanie i przyjmowanie zamówień,
  • Tworzenie dokumentacji handlowej (faktury, analizy, zestawienia),
  • Pracę z systemem CRM,
  • Przyjmowanie i rejestrację reklamacji,
  • Aktywne monitorowanie i wsparcie realizacji celów sprzedażowych,
  • Ścisłą współpracę Działu Handlowego z innymi działami firmy. 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i/lub niemieckiego,
  • Doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta i sprzedaży, 
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Otwartości i chęci współpracy w zespole, proaktywnej postawy,
  • Znajomości reguł Incoterms, co będzie dodatkowym atutem.

 Pracodawca oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży,
  • Pakiet benefitów pozapłacowych (Medicover Sport, dofinansowanie do wypoczynku),   niezbędne narzędzia do pracy,
  • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
  • Pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.


Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego Klienta – firmy produkcyjnej, będącej wiodącym dostawcą w swojej branży na rynku polskim i zagranicznym, poszukujemy kandydata na stanowisko:

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-03-23

do końca oferty: 29 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W dzisiejszym świecie, znajomość języków obcych jest nie tylko atutem w życiu osobistym, ale przede wszystkim kluczem do sukcesu zawodowego. W erze, w której w biznesie zacierają się granice państw, a międzynarodowa współpraca jest na ...

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

Planując zmianę pracy i nową ścieżkę zawodową, należy solidnie przygotować się do procesu rekrutacji. Choć każdy z nas zapewne choć raz miał okazję uczestniczyć w rozmowie z rekruterem, to warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ...

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...