eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Pajęcznogłówny księgowy

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

główny księgowy

Lokalizacja:

Pajęczno

łódzkie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Pajęcznie

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

główny księgowy do spraw w ramach stanowiska ds. obsługi kadrowo-księgowo-finansowej PINB

98-330 Pajęczno ul. Sienkiewicza 5

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie ksiąg rachunkowych jednostki, wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi, dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych oraz statystycznych,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników oraz wszelkich spraw związanych z zatrudnianiem, trwaniem oraz zakończeniem stosunku pracy,
  • sprządzanie list płac dla pracowników oraz prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi zatrudnionych osób,
  • sporządzenie projektów planów wydatkówi dochodów jednostki oraz w ramach potrzeb przygotowywanie zmian w planach,
  • przygotowywanie projektów wewnętrznych regulaminów, instrukcji i procedur w zakresie zadań wykonywanych na tym stanowisku,
  • nadzór nad procesami inwentaryzacji i likwidacji majątku jednostki,
  • wykonywanie innych zadań w zakresie objętym stanowiskiem pracy.


Warunki pracy

Siedziba urzędu ulokowana jest na parterze. Klatka schodowa oraz toaleta nie są dostosowane do poruszania się na wózkach inwalidzkich. Praca przy monitorze komputerowym. Narażenie na stres. Praca pod presją czasu. Wysiłek umysłowy.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


WYMAGANE OŚWIADCZENIA, ŻYCIORYS (CV) I LIST MOTYWACYJNY MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATKI/KANDYDATA.


Oferty należy składać w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu o naborze. Oferty niekompletne oraz złożone po upływie terminu nie będą rozpatrywane. Do przeprowadzenia naboru przyjęto następujące metody i techniki selekcji: I etap: weryfikacja formalna ofert, II etap: sprawdzian wiedzy merytorycznej i kompetencji oraz rozmowa kwalifikacyjna.


Więcej informacji można uzyskać pod nr tel. 034 390 72 52. Osobą do kontaktu jest Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie Osoba musi spełniać jeden z poniższych warunków:
a) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego
w księgowości, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w księgowości jednostki budżetowej.

pozostałe wymagania niezbędne:

  • bardzo dobrą znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
  • bardzo dobrą znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem kadr, płac, sprawozdawczości budżetowej i statystycznej oraz spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
  • bardzo dobra obsługa komputera w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego (pakiet Office lub pokrewne),
  • znajomość systemów informatycznych kadrowych, płacowych oraz finansowo-księgowych m.in. Płatnik, Finanse DDJ, SJO Bestia, Wapro erp, itp.
  • umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach narażenia na stres.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-29
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego
    ul. Sienkiewicza 5
    98-330 Pajęczno
    34 390 72 52

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-10-24

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Księgowość / Audyt

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Od 1 stycznia 2024 roku obowiązują zmiany w ustawie o emeryturach pomostowych. Ze świadczenia będą mogły skorzystać osoby, które po raz pierwszy podjęły pracę w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze po 1 stycznia 1999 r.

    Polska uplasowała się na 9. miejscu na świecie w rankingu największych podwyżek płacy minimalnej, ze wzrostem o 18,9% rok do roku - wynika z analizy Picodi Polska.

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...

    Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...

    Kobiety po leczeniu raka piersi mogą skorzystać z programu rehabilitacji realizowanego przez ZUS. Z rehabilitacji leczniczej finansowanej przez ZUS mogą skorzystać osoby ubezpieczone. Wyjazd do sanatorium trwa 24 dni.