Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
sekretarz
Lokalizacja:
Otwock
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
sekretarz do spraw obsługi składnicy akt i kancelarii jawnej Zespołu Prezydialnego w Wydziale Wspomagającym Komendy Powiatowej Policji w Otwocku
05-400 Otwock ul. Pułaskiego 7a
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kierowanie pracą Zespołu Prezydialnego i kontrola nad wykonywaniem zadań związanych z funkcjonowaniem kancelarii jawnej
- Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań z zakresu obsługi Składnicy Akt oraz kancelarii jawnej KPP w Otwocku
- Obsługiwanie odpraw służbowych zarządzonych przez Naczelnika i Zastępcę Naczelnika Wydziału Wspomagającego
- Prowadzenie dzienników korespondencyjnych, rejestrów przepisów, dziennika podawczego, ewidencji pieczęci
- Gromadzenie, ewidencjonowanie i rozpowszechnianie jawnych przepisów prawnych
- Gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy i jednostek podległych
- Nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentów
- Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Komendy Stołecznej Policji
- Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych i tajemnicy służbowej
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, 8 godzinnym (od 8.00 do 16.00), przy stanowisku wyposażonym w komputer i inne urządzenia biurowe.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Odpowiedzialność
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Odporność na stres
- Samodzielność
- Terminowość
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności "ściśle tajne"
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-23
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku ul. Pułaskiego 7A, 05-400 Otwock
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »