Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Otwocku
Stanowisko:
Sekretarz
Numer referencyjny:
150578
Lokalizacja:
Otwock
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Praca w systemie jednozmianowym, 8 godzinnym (od 8.00 do 16.00), przy stanowisku wyposażonym w komputer i inne urządzenia biurowe.
Zakres zadań
- Kierowanie pracą Zespołu Prezydialnego i kontrola nad wykonywaniem zadań związanych z funkcjonowaniem kancelarii jawnej
- Zapewnienie prawidłowej realizacji zadań z zakresu obsługi Składnicy Akt oraz kancelarii jawnej KPP w Otwocku
- Obsługiwanie odpraw służbowych zarządzonych przez Naczelnika i Zastępcę Naczelnika Wydziału Wspomagającego
- Prowadzenie dzienników korespondencyjnych, rejestrów przepisów, dziennika podawczego, ewidencji pieczęci
- Gromadzenie, ewidencjonowanie i rozpowszechnianie jawnych przepisów prawnych
- Gromadzenie, przechowywanie i opracowywanie zasobu archiwalnego Komendy i jednostek podległych
- Nadzór nad prawidłową archiwizacją dokumentów
- Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
- Współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi Komendy Stołecznej Policji
- Przestrzeganie przepisów o ochronie informacji niejawnych i tajemnicy służbowej
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- Umiejętność pracy w zespole
- Odpowiedzialność
- Komunikatywność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Odporność na stres
- Samodzielność
- Terminowość
- Znajomość zasad funkcjonowania jednostki Policji
- Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności "ściśle tajne"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »