Kto szuka:
HRK S.A.
Stanowisko:
Accounting Coordinator - rekrutacja online
Lokalizacja:
Otwock
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Accounting CoordinatorMiejsce pracy: Otwock
Zadania:
- Weryfikacja oraz księgowanie dokumentów, w tym faktur, wyciągów oraz innych dokumentów księgowych
- Analiza zapisów księgowych na kontach zapewniająca dokładność oraz zgodność z obowiązującymi przepisami
- Prowadzenie księgowości spółek z grupy pod nadzorem Głównej Księgowej
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca, uzgadnianie sald i przygotowanie raportów
- Przygotowanie raportów zewnętrznych (GUS,NBP) oraz na potrzeby wewnętrzne
- Aktywny udział w przygotowaniu sprawozdań finansowych
- Rozliczenia podatkowe oraz udział w sporządzaniu deklaracji podatku CIT i VAT zgodnie z ustawą o rachunkowości
- Wprowadzanie usprawnień w procesach księgowych aby poprawić efektywność i dokładność pracy
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe na kierunkach finansowych
- Minimum 3 lata doświadczenia w księgowości
- Umiejętność analitycznego myślenia i pracy zespołowej
- Samodzielność w działaniu, dobre planowanie i organizacja pracy.
- Znajomość obsługi komputera (pakiet Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel).
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- szeroki pakiet benefitów w tym: opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie wczasów
- premia za dłuższy urlop
- dodatkowe premie świąteczne
- wolny dzień na wolontariat
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »