Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
DORADCA KLIENTA W SKLEPIE INTERNETOWYM
Lokalizacja:
Ostrowiec Świętokrzyski
świętokrzyskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/1094
Obowiązki:
Telefoniczna obsługa infolinii. Doradzanie klientom przy zamówieniach telefonicznych lub na czacie. Prowadzenie korespondencji mailowej. Obsługa reklamacji, zwrotów i wymian. Nadzorowanie statusu wysyłek i w razie potrzeby odpowiednie reagowanie. Obsługa zamówień w ERP. Raportowanie do przełożonego z wykonanych zadań.
Wymagania:Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Poszukujemy pogodnych osób dla których kontakt z klientami to przyjemność, otwartych na zmiany, elastycznych i potrafiących odnaleźć się w nowej sytuacji. Posiadających zdolności sprzedażowe wzbogacone o podejście pro klienckie, aby klient był zawsze zadowolony z kontaktu z naszą firmą. O wysokiej kulturze osobistej i z umiejętnością radzenia sobie ze stresem. Ze znajomością obsługi komputera i podstawowych programów biurowych, znajomością języka angielskiego w stopniu minimum podstawowym. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze klienta oraz znajomość branży meblowej. Mile widziana: znajomość narzędzi Responso, Baselinker, Verto, PIM Ergonode.
Miejsce pracy: Kilińskiego 35b, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, powiat: ostrowiecki, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »