Kto szuka:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Doradca Klienta Agrobiznesowego
Numer referencyjny:
DKA/01
Lokalizacja:
Ostrołęka
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych
- zarządzasz przypisanym portfelem Klientów agrobiznesowych
- nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji
- aktywnie kształtujesz relacje z lokalnymi organizacjami i instytucjami z sektora agrobiznesu
- sprzedajesz produkty dla agrobiznesu oraz wybrane produkty detaliczne
- dbasz o najwyższe standardy obsługi Klienta
Wymagania stawiane pracownikowi:
Departament Sieci Sprzedaży Małych i Średnich Przedsiębiorstw i Agrobiznesu tworzy sześć zespołów regionalnych pracujących na terenie całej Polski, z których każdy składa się z ponad 20-tu osób. W zespole regionalnym pracują Doradcy dedykowani dla segmentów Klientów agrobiznesowych oraz biznesowych. Każdy Dorada odpowiada za swój indywidualny obszar działania i portfel Klientów. Wsparciem w działaniu i realizacji celów jest przełożony - Regionalny Dyrektor Sieci Sprzedaży MŚP i Agrobiznesu oraz odpowiednie jednostki w centrali banku.
Firma oferuje:
- masz min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży produktów dla Klientów agrobiznesowych
- pozyskujesz nowych Klientów i budujesz z nimi długotrwałe relacje
- osiągasz sukcesy sprzedażowe
- doskonale znasz zagadnienia związane z ekonomiką i finansowaniem rolnictwa
- umiesz przeprowadzić analizę dokumentów finansowych przedsiębiorstwa
- masz doświadczenie w prowadzeniu prezentacji sprzedażowych
- potrafisz efektywnie organizować pracę i jesteś systematyczny w działaniu
- masz wykształcenie wyższe lub studiujesz
- konieczna znajomość rynku lokalnych dealerów maszyn rolniczych
- posiadasz prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy do pracy mobilnej na wyznaczonym terenie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »