Kto szuka:
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostródzie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
150084
Lokalizacja:
Ostróda
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- praca w siedzibie Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Ostródzie,
- praca od poniedziałku w godzinach 8.00 – 16.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.15-15.15,
- bariery architektoniczne dla niepełnosprawnych (budynek PIW trzypiętrowy bez podjazdu dla niepełnosprawnych i windy), toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych na niskim parterze, z tyłu budynku dostępne jest oznaczone miejsce parkingowe dla osób niepełnosprawnościami,
- wynagrodzenie: mnożnik (2,1 - 2,3) 5 795,94 zł - 6 347,93 zł
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję księgową dochodów budżetowych jednostki, w szczególności: kontroluje pod względem formalno – rachunkowym dowody księgowe, ich dekretację i księgowanie w programie komputerowym,
- Sporządza sprawozdania dotyczące dochodów budżetowych i należności,
- Monitoruje należności Inspektoratu, wysyła upomnienia, przygotowuje tytuły wykonawcze do egzekucji przez administracje skarbową,
- Uzgadnia salda z kontrahentami, nalicza i egzekwuje odsetki za nieterminowe regulowanie należności,
- Wystawia rachunki dla podmiotów nadzorowanych zgodnie z ustawą o Inspekcji Weterynaryjnej,
- Kontroluje pod względem formalno – rachunkowym dokumenty dotyczące rozliczeń z prac zleconych wyznaczonym lekarzom weterynarii i zakładom leczniczym działających w ramach dawnych dochodów własnych wraz ze sporządzeniem listy płac i innych zestawień niezbędnych do ich rozliczenia i sporządzenia sprawozdań z ww. zakresu,
- Prowadzi ewidencję księgową wyposażenia, środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, w szczególności: kontroluje pod względem formalno-rachunkowym dowody księgowe, ich dekretację i księgowanie w programie komputerowym.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego praca na stanowisku związanym z rozliczaniem dochodów / należności
- Znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, Ordynacji Podatkowej, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych,
- Umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office z Excel,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Praca w księgowości w państwowej jednostce budżetowej,
- Prawo jazdy kat. B
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »