Kto szuka:
STEGU Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Sprzedaży Krajowej
Lokalizacja:
Jełowa
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- wykształcenia min. średniego,
- umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych,
- znajomość obsługi programu Comarch ERP będzie dodatkowym atutem,
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- obsługa klienta krajowego i zagranicznego,
- przyjmowanie i weryfikacja wpływających zamówień,
- sporządzanie zamówień wewnętrznych na podstawie zamówień od klientów,
- współpraca z magazynem w zakresie realizacji zamówień,
- współpraca z partnerami logistycznymi, bieżąca identyfikacja etapów realizacji zamówień,
- archiwizacja dokumentów sprzedażowych,
- wykonywanie czynności administracyjna – biurowych.
Firma oferuje:
- możliwość pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie rodzinnej,
- współpracę na podstawie umowy o pracę,
- pakiet szkoleń wdrożeniowych,
- pakiet socjalny: dodatki urlopowe i świąteczne, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci,
- możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie,
- Program Poleceń Pracowniczych,
- miłą atmosferę, gdzie razem tworzymy całość, a każdy może być sobą i dzielić się z innymi swoją wiedzą, doświadczeniem, pomysłami czy pasjami.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »