Kto szuka:
Maksik Sp. z o.o.
Stanowisko:
Kierownik ds. marketingu
Lokalizacja:
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przygotowywanie i publikacja contentu na profilach w kanałach social media (m.in. Facebook, Instagram, strona internetowa naszego sklepu)
- Koordynowanie, planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych
- Pozyskiwania i utrzymywanie relacji z otoczeniem biznesowym
- Przygotowywanie i nadzorowanie realizacji budżetu marketingowego
- Efektywne wykorzystywanie narzędzi marketingowych
- Zapewnienie właściwego wsparcia dla zespołów sprzedaży poprzez proponowanie odpowiednich narzędzi
- Uczestniczenie w targach i konferencjach
- Tworzenie kampanii e-mail marketingowych
- Monitorowanie cen, działań konkurencji i rynku oraz trendów w obszarze e-commerce
- Przygotowywanie oraz zamawianie u dostawców zewnętrznych materiałów reklamowo – promocyjnych
- Wdrażanie i rozwijanie nowych funkcjonalności w sklepie online
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenia wyższego – marketing, zarządzanie, ekonomia lub studia podyplomowe w zakresie marketingu
- Znajomości narzędzi marketingowych i znajomości zagadnień związanych z marketingiem online, reklamą, PR, performance marketingiem oraz umiejętność wykorzystania wiedzy w praktyce
- Doświadczenia w budowaniu strategii firmy na rynku
- Zdolności do tworzenia jakościowych i angażujących treści dla odbiorcy biznesowego
- Znajomości pakietu Office, a w szczególności Excel
- Nastawienia na pracę zespołową
- Znajomości rynku / branży zabawek dla dzieci
- Kreatywności, inicjatywy, zmysłu estetycznego i posiadania „lekkiego pióra”
Firma oferuje:
- Osobiste narzędzia do pracy np. telefon, tablet.
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia uzależnione od wyników (wynagrodzenie około 5500 – 9500 zł netto)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »