eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OpoleSpecjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim

Kto szuka:

Smart-HR

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów z j. angielskim i niemieckim

Lokalizacja:

Opole

opolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kompleksową obsługę zapytań ofertowych i komunikację z klientem poprzez e-mail i telefon, 
  • Rozwijanie relacji z klientami, w celu zrozumienia i zaspokojenia ich potrzeb,
  • Doradztwo w zakresie oferowanych produktów i usług,
  • Wsparcie zespołu Inżynierów Serwisu,
  • Przygotowywanie wycen prac serwisowych oraz wystawianie faktur,
  • Kontrolę terminowości umów oraz negocjacje warunków kończących się umów,
  • Wprowadzanie danych do systemu, procesowanie zgłoszeń oraz przygotowywanie dokumentacji serwisowej,
  • Wykonywanie zleconych prac administracyjnych oraz ścisłą współpracę z innymi działami firmy. 

 Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Znajomości języka angielskiego i niemieckiego umożliwiającą swobodną komunikację,
  • Postawy proklienckiej, zorientowania na potrzeby i satysfakcję klientów,
  • Dobrej znajomości pakietu Ms Office,
  • Samodzielności i proaktywności w działaniu, a także dobrej organizacji pracy oraz umiejętności wyznaczania priorytetów.

Pracodawca oferuje:

  • Zatrudnienie w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet świadczeń socjalnych (wczasy pod gruszą, dodatki na święta oraz opieka medyczna),
  • Niezbędne narzędzia do pracy (laptop, telefon),
  • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji m.in. poprzez udział w licznych szkoleniach. 

Wymagania stawiane pracownikowi:

Dla naszego klienta – wiodącego światowego producenta, działającego w branży inżynieryjnej, w związku z rozwojem biura, poszukujemy osoby na stanowisko:

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-09-04

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: Smart-HR

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W roku 2024 płaca minimalna, podobnie jak w obecnym, wzrośnie dwukrotnie od stycznia oraz od lipca. Podwyżka ta będzie miała charakter rekordowy, bo sięgnie odpowiednio ponad 20% w stosunku do roku 2023.

Większość ogólnopolskich komitetów wyborczych w swoich programach przedstawia propozycje dotyczące polskiego systemu podatkowego. Eksperci inFakt sprawdzili, jakie byłyby zarobki Polaków, gdyby w życie weszły zmiany proponowane przez ...

Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...

Wysokość płacy minimalnej to aktualnie gorący temat w Polsce. W 2023 roku mieliśmy do czynienia z dwukrotną podwyżką minimalnego wynagrodzenia. Taka sytuacja będzie miała miejsce również w 2024 roku.

Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...