eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy OpoleSpecjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

Lokalizacja:

Opole

opolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:
  • Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
  • Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań.
  • Współpraca zespołowa, mająca na celu podnoszenie jakości obsługi oraz szybkie rozwiązywanie zgłaszanych problemów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
  • Zdolność utrzymania profesjonalizmu, opanowanie w trudnych sytuacjach oraz skrupulatność.
  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
  • Kreatywne podejście do sytuacji wymagających niestandardowych rozwiązań.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Pracę w pełni zdalną.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych.
  • Wsparcie lidera zespołu i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-02-12

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: Concentrix

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

Za nieco ponad miesiąc Boże Narodzenie. To najgorętszy okres, jeśli chodzi o pracę dorywczą. Jak podaje Personnel Service, ofert pracy sezonowej jest niemal tyle samo co przed rokiem, a stawki wzrosły o minimum 8%. Najwięcej zarobią ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...