Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY / OPIEKUN KLIENTA
Lokalizacja:
Opole
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2351
Obowiązki:
Aktywne pozyskiwanie klientów na podstawie powierzonej bazy,
prowadzenie konwersacji telefonicznych i mailowych,
przygotowywanie ofert handlowych,
tworzenie długotrwałych relacji z klientami,
Opracowywanie i wdrażanie działań, na podstawie których będą realizowane cele sprzedażowe,
Segmentacja rynku i analiza grup docelowych
Przygotowywanie dokumentacji do przetargów
Wymagania:Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
- doświadczenie w pracy w zespole
- umiejętność prezentacji i negogacji
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- [Umiejętność 3] : Doświadczenie w branży związanej z teletechniką, teleinformatyką, znajomość produktów takich jak systemy okablowania strukturalnego, komputerowego[Umiejętność 2] : obsługa Pakietu Subiekt GT[Umiejętność 1] : biegła obsługa komputera, Microsoft Office[Inne] : Kandydat winien:Efektywnie organizować swoją pracę, planować i raportować działania sprzedażowe i realizować je w terminieUmiejętnie radzić sobie presją czasu związaną z realizacją planów sprzedażowychDogłębnie rozumieć i znać oferowane przez firmę produktyZnać techniki sprzedaży Potrafić badać potrzeby klientów i rozumieć trendy rynkowe
Miejsce pracy: Kępska 12, 45-130 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 2
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »