eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Opolereferent prawno-administracyjny

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

referent prawno-administracyjny

Lokalizacja:

Opole

opolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w powiecie opolskim

Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

referent prawno-administracyjny do spraw z orzekaniem w sprawach z zakresu prawa budowlanego Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla powiatu opolskiego w Opolu

45-594 Opole Ul. Firmowa 1 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych, z zakresu nadzoru budowlanego, w których organem orzekającym jest Powiatowy Inspektor
  • prowadzenie postępowań administracyjnych w trybach nadzwyczajnych
  • prowadzenie postępowań egzekucyjnych w I instancji
  • rozpatrywanie i przygotowywanie odpowiedzi na skargi do wojewódzkiego sądu administracyjnego, a także reprezentowanie Powiatowego Inspektora przed sądami administracyjnymi
  • przyjmowanie i rozpatrywanie skarg obywateli
  • prowadzenie ewidencji wymaganych przepisami prawa oraz wynikajacych z realizacji zadań urzędu
  • przygotowywanie procesów związanych z koordynacją kontroli zarządzczej
  • przygotowywanie pism procesowych
  • przygotowywanie pism, które powinny byc opiniowane przez radcę prawnego na podstawie przepisów szczególnych
  • przygotowywanie opinii i stanowisk do projektów wewnętrznych aktów prawnych oraz wyjaśnień przepisów prawnych z zakresu działania inspektoratu


Warunki pracy

-praca administracyjno-biurowa,


-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,


praca na III piętrze


-budynek posiada windę


-praca związana z bezpośrednia obsługa klienta


-z wystapieniami publicznymi


-praca wymagająca wysiloku fizycznego lub innych obciążeń dla organizmu pracownika (tj.długotrwała pozycja siedząca, wysilek głosowy)



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe prawo, administracja, budownictwo, architektura

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w prowadzeniu postępowań administracyjnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-20
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego dla powiatu opolskiego w Opolu
    ul. Firmowa 1
    45-594 Opole

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2025-02-07

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

    Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

    2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

    Makiawelizm to wykazywanie braku uczuć w kontaktach interpersonalnych, umożliwiające traktowanie partnerów w sposób instrumentalny. Łamanie norm moralnych i wyznawanie zasady "cel uświęca środki". Głównym zadaniem wszelkich podejmowanych ...