eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Warszawa › Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

Kto szuka:

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Stanowisko:

Koordynator ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Coordinator)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Segment sprzedaży produktów szkoleniowych dla szkół
 
Miejsce pracy: Warszawa

 

Zakres obowiązków:
  • Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
  • Koordynowanie pracy zespołu specjalistów ds. obsługi klienta
  • Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE
  • Współpraca z trenerami ORKE
  • Raportowanie sukcesów klienta wg wewnętrznych standardów

Wymagania stawiane pracownikowi:

Oczekiwania:
  • Budowanie standardów pracy zespołu w oparciu o ideę customer success
  • Doświadczenie w budowaniu efektywnych procesów pro-klienckich w zespole
  • Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
  • Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
  • Umiejętność planowania i organizacji czasu pracy podległego zespołu
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista
  • Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
  • Umowę o pracę i system premiowy
  • Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
  • Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA HVAC BIM Coordinator Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Dyrektor HR

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-19

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Dla kogo dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne?

    Jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś w systemie ubezpieczenia zdrowotnego, możesz w każdej chwili dołączyć - przypomina Narodowy Fundusz Zdrowia. Jak przystąpić do dobrowolnego ubezpieczenia zdrowotnego?

  • Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    Zwolnienia grupowe: pracownicy muszą pamiętać o swoich prawach

    W przypadku bycia zwalnianym trudno jest mówić o przywilejach, ale pracownicy, którzy będą obejmowani zwolnieniami grupowymi muszą pamiętać o tym, że nie jest to standardowy system rozstania z firmą. Osobom odchodzącym należy się ...

  • Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Czy jest przestrzeń na podwyżki wynagrodzenia?

    Dwucyfrowa inflacja sprawiła, że pragnienie podwyżki wynagrodzenia stało się wśród polskich pracowników jeszcze intensywniejsze niż wcześniej. Faktem jest, że negocjacje w tej kwestii bywają niełatwe. Jak się jednak okazuje, nie jest ...

  • Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

  • Jak zareagować, gdy ktoś w pracy mówi o poważnej chorobie? Swojej lub bliskiej osoby

    Jak zareagować, gdy ktoś w pracy mówi o poważnej chorobie? Swojej lub bliskiej osoby

    Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...