Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KOORDYNATOR
Lokalizacja:
Opole
opolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/24/2002
Obowiązki:
Koordynacja działalności pomocowej dla poszkodowanych w powodzi,
Projektowanie, planowanie I wdrażanie akcji pomocowej na terenach dotkniętych powodzią, Koordynacja działań wspierających lokalne oddziały, Organizacja i monitoring wsparcia udzielanego dotkniętym powodzią Koordynowanie działań z lokalną administracją i innymi organizacjami pozarządowymi w Okręgu i Oddziałach, Przygotowywanie dokumentacji związanej z aktywnością pomocową,
Monitorowanie potrzeb, Raportowanie działań, Promocja działań Polskiego Czerwonego Krzyża
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane pomoc humanitarna, administracja, zarządzanie,mile widziane doświadczenie w realizacji i rozliczaniu projektów,komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,kreatywność, umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowych,samodzielność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,mile widziana znajomość języka angielskiego,
Miejsce pracy: Krakowska 51, 45-018 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »