Kto szuka:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Stanowisko:
Zastępca naczelnika wydziału
Numer referencyjny:
147376
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Umowa na czas określony (12 m-cy w ramach ustawy o służbie cywilnej) z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,
- Stres związany z działaniem pod presją czasu,
- Dyspozycyjność, odbywanie wyjazdów służbowych na terenie kraju,
- Możliwość pracy w godzinach nadliczbowych,
- Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
- Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- Budynek zaopatrzony jest wyłącznie w schodołaz umożliwiający transportowanie wózka inwalidzkiego,
- Budynek nie spełnia wymogów dotyczących podjazdów, wind, toalet dla osób niepełnosprawnych (spełnia wyłącznie na parterze).
Zakres zadań
- Dekretuje i prowadzi ewidencję księgową zdarzeń gospodarczych w celu zapewnienia kompletności i rzetelności ksiąg rachunkowych.
- Koordynuje uzgadnianie kont księgowych Oddziału, w celu prawidłowego ujęcia wydatków w podziale na źródła, kwalifikowalność i asortyment zadań dotyczących Oddziału.
- Koordynuje prowadzenie ewidencji księgowej wartości majątku rzeczowego oraz przeprowadzenie rocznej inwentaryzacji, w celu zapewnienia rzetelności ksiąg rachunkowych Oddziału
- Uczestniczy w sporządzaniu sprawozdawczości budżetowej, finansowej i statystycznej oraz sporządza analizy wydatków w celu dostarczenia prawidłowej i terminowej informacji finansowej.
- Koordynuje prowadzenie windykacji należności Oddziału w celu zapewnienia terminowej ich realizacji.
- Współpracuje z Naczelnikiem Wydziału przy bieżącej obsłudze finansowej Oddziału, zgodnie z preliminarzem w celu prawidłowej realizacji budżetu
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii, finansów bądź rachunkowościdoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze finansów bądź rachunkowości
- Wiedza z zakresu przepisów o rachunkowości, finansach publicznych, ubezpieczeniach społecznych, podatku dochodowym, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Umiejętność obsługi komputera- pakiet MS Office
- Kompetencje: zorientowanie na osiąganie celów, organizacja pracy, zarządzanie personelem, zarządzanie zasobami, świadomość kosztów, skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Studia podyplomowe z zakresu finansów publicznych
- Przeszkolenie z Rachunkowości budżetowej
- Znajomość procedur postępowania administracyjnego
- Umiejętność obsługi specjalistycznego programu księgowego SAP
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »