eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Olsztyn › STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI

Lokalizacja:

Olsztyn

warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/24/0809


Obowiązki:

Wprowadzenie i księgowanie dokumentów księgowych do systemu QNT.
Prowadzenie syntetycznej i analitycznej ewidencji księgowej wydatków jednostki budżetowej według zakładowego planu kont oraz dokonanie dekretacji wyciągów bankowych wydatków budżetowych zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont.
Przygotowywanie dowodów księgowych z zakresu dochodów bieżących jednostki budżetowej do zaksięgowania, w tym dokonanie dekretacji.
Przyjmowanie, kompletowanie, sprawdzanie, dekretowanie w systemie komputerowym.
Tworzenie przelewów w systemie QNT.
Księgowanie wyciągów bankowych.
Udział przy opracowywaniu sprawozdawczości budżetowej i finansowej.
godziny pracy 7:45-15:45



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie branżowe, ekonomiczne

Pozostałe wymagania:

  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE:wykształcenie średnie o profilu ekonomiczno-rachunkowym;znajomość przepisów prawnych z zakresu księgowości, ustawy o rachunkowości, finansów publicznych oraz aktów wykonawczych do ustaw;obywatelstwo polskie;pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne;stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku.WYMAGANIA DODATKOWE:wykształcenie wyższe ekonomiczne;doświadczenie w księgowości budżetowej;znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy;umiejętność obsługi komputera, m.in. programów pakietu MS Office, w tym bardzo dobra znajomości obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel;łatwość nawiązywania kontaktów;zdolności interpersonalne;komunikatywność, kreatywność, samodzielność w realizacji zadań;rzetelność i dokładność;umiejętność organizacji pracy;umiejętność radzenia sobie ze stresem;chęć stałego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.


Miejsce pracy: Artyleryjska 3B, 10-165 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: Życiorys/CV i list motywacyjny.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE:Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy.TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW:- dokumenty należy złożyć do: 03.07.2024 r.- decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty,- mejsce składania dokumentów: Warmińsko-Mazurska Wojewódzka Komenda OHP w Olsztynie, 10-165 Olsztyn ul. Artyleryjska 3B - z dopiskiem na liście motywacyjnym ogłoszenie nr KD-10/SK/2024".

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-21

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Finanse

aplikuj

Praca - wiadomości i porady